הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'יל בלאקסטון, מפיקת טלוויזיה ידועה, חשודה כי סיממה ורצחה את אחותה החירשת
באירוע מעורבים גם 3 כלבים, שגם אותם על פי החשד שרפה בלאקסטון. כתב אישום הוגש נגדה ואם תורשע היא צפויה למאסר עולם

מפיקת הטלויזיה ג'יל בלאקסטון נעצרה בבולטימור בחשד שרצחה את אחותה החירשת, כך מסרה משטרת לוס אנג'לס. בלאקסטון, שהפיקה בין היתר תכנית כמו "המופע של ג'רי ספרינגר" ו-"בית משפט לענייני משפחה עם השופטת פני", נאשמת כי סיממה את אחותה ושמה אותה, יחד עם עוד 3 כלבים, במוסך. לאחר מכן הציתה אותו וביימה את האירוע כך שייראה כתאונה. בנוסף לאחותה, לפחות כלב אחד נהרג בשריפה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



לאחר שהתובע המחוזי של לוס אנג'לס הוציא נגדה צו מעצר בחודש שעבר, בלאקסטון נעצרה ע"י המשטרה בבית חולים בבולטימור ביום חמישי. עורך דינה מסר לבלשי משטרת לוס אנג'לס שהיא התאשפזה בבית החולים עקב מצב בריאותי. התובע המחוזי הגיש נגדה כתב אישום בסעיף רצח, ושלושה סעיפים של התעללות בבע"ח. "היא כרגע עדיין בבולטימור, מרילנד" אמר השוטר מייק לופז "בלשי משטרת לוס אנג'לס מחכים להסגרתה".

אחותה, וונדי בלאקסטון (49), נמצאה ללא רוח חיים במוסך ביתי בשנת 2015. סיבת המוות היא ערבוב של תרופות רבות. ג'יל נעצרה בעבר בחשד לרצח אחותה, אולם שוחררה לאחר שהמשטרה לא מצאה מספיק ראיות נגדה.

משטרת לוס אנג'לס ומחלקת הכבאות בעיר עבדו ביחד על חקירה מעמיקה של האירוע שכללה "מחקר, נסיעות רבות, מספר ראיונות וניתוח ראיות". "זה תיק רצח. אנחנו ממשיכים לעבוד על תיקים כאלה עד שאנחנו מפענחים אותם" אמר השוטר דייב פיטיקוי "לא משנה כמה זמן זה לוקח".

דובר התובע המחוזי, ריקארדו סנטיאגו, אמר כי לא ניתן לדעת בשלב זה מתי יתחיל המשפט של בלאקסטון. אם תורשע, היא עומדת בפני מאסר עולם. פרוטוקול בית המשפט מראה כי ג'יל בלאקסטון הייתה בחובות והגישה בקשה לפשיטת רגל ב-2012. היא עבדה בתכנית נוספות כגון "בית משפט לגירושין" ו-"המופע של טוני דנזה". המשטרה מבקשת ממי שיש לו מידע נוסף על האירוע ליצור קשר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE