הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטארבקס פרסמה התנצלות לאחר שהופץ סרטון המתעד מעצר של שני גברים באחד מסניפיה
לאחר שזכתה לתגובות חריפות בעקבות הסרטון שהופץ ברשת, פרסמה סטארבקס התנצלות בפרופיל הטוויטר שלה. ראש עיריית פילדלפיה, ג'ים קני, הורה לנציב פניות הציבור לבחון מחדש את מדיניות הרשת

לאחרונה פרסמה רשת בתי הקפה, סטארבקס, התנצלות בעקבות מעצרם של שני גברים באחד מסניפיה בפילדלפיה. הרשת פרסמה את ההתנצלות בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות, בו נראים שני גברים שחורים נעצרים על ידי שוטרים. המעצר בוצע לאחר שהשניים סירבו לעזוב את המקום, כשאחד מהעובדים בסניף מנע מהם גישה לשירותים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האירוע גרר האשמות בגזענות

ממשטרת פילדלפיה נמסר, כי עובד הסניף התקשר למוקד החירום של המשטרה על מנת לדווח על מסיגי הגבול. העובד סיפר לשוטרים, ששני הגברים נכנסו וביקשו להשתמש בשירותים, אך הוא מנע מהם לעשות זאת, משום שהם לא ביצעו רכישה. לפי מדיניות הרשת ניתן להשתמש בשירותים רק אם רוכשים משהו בסניף.

השוטרים הגיעו לסניף ובקשו מהגברים לעזוב שלוש פעמים, אך הם סרבו. הגברים נעצרו אך שוחררו לאחר שהרשת החליטה שלא להגיש נגדם תלונה.

בסרטון הווידאו נראים השוטרים כשהם אוזקים את השניים, כשקולו של גבר אחר נשמע ברקע כשהוא אומר שהוא הגיע לפגוש עם השניים וכי המעצר מגוחך. לאחר שזכתה לתגובות חריפות בעקבות הסרטון שהופץ ברשת, פרסמה סטארבקס התנצלות בפרופיל הטוויטר שלה.

האירוע גרר האשמות בגזענות. נציב משטרת פילדלפיה, ריצ'ארד רוס, הגיב להאשמות ואמר, "כגבר אפרו-אמריקני, אני מודע לנטייה הסמויה הזו; אנו מחויבים לבצע את עבודתנו באופן הוגן ובלתי משוחד. אם עובדיו של בית עסק מודיעים שיש בשטח העסק מישהו שהם אינם מעוניינים שיהיה שם, זוהי חובתם של השוטרים להגיע למקום ולבצע את תפקידם בשמירה על החוק. כך עשו השוטרים גם במקרה האמור".

רוס אמר, כי "השוטרים לא עשו כל רע" והוסיף, שהם היו מקצועיים וניסו להוביל את המצב לטובת שני הגברים, אך השניים לא שיתפו פעולה.

ראש עיריית פילדלפיה, ג'ים קני, הורה לנציב פניות הציבור לבחון מחדש את מדיניותה של רשת סטארבקס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE