הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמריקן אקספרס מתכננת לפתוח טרקליני סנטוריון בנמלי התעופה בדנוור ובלוס אנג'לס
בנוסף לארוחות מלאות בפורמט מזנון, מציעים הטרקלינים עיצוב נעים יותר, בר מלא וגישה לשירות הקונסיירג' של החברה. אך הגישה מוגבלת לנוסעים שמחזיקים בכרטיסי אמריקן אקספרס פלטינום או כרטיס סנטוריון, עבורו משלמים לפחות 550 דולר מדי שנה

בשבוע שעבר, חשפה אמריקן אקספרס את התכניות לטרקלין סנטוריון חדש במסוף C של נמל התעופה דנוור אינטרנשיונל. כמו כן, נחשף, כי הקבוצה חכרה שטח בטרמינל הבינלאומי טום ברדלי(TBIT)  ב-LAX. מהלך שרומז על הודעה נוספת בקרוב.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנוסף לארוחות מלאות בפורמט מזנון, מציעים הטרקלינים של סנטוריון עיצוב נעים יותר, בר מלא וגישה לשירות הקונסיירג'

הטרקלין החדש בדנוור יהיה השני בגודלו ברשת של החברה, אחרי הפתיחה הקרובה של טרקלין אחר בנמל התעופהJFK , בניו יורק. הטרקלין בדנוור ימוקם בטרמינל C של הנמל וישרת בעיקר נוסעים של חברת יונייטד איירליינס, אשר לה בסיס בנמל, כמו גםאת החברות פרונטייר וסאות'ווסט איירלינס.

טרקלין סנטוריון ב
 LAX- יתמקד בנוסעי טיסות בינלאומיות. בנמל זההמסופים אינם מחוברים ברובם, כך שלנוסעים רבים הטסים דרך שדה התעופה העמוס לא תהיה גישה לטרקלין. נראה, כי רק נוסעים העוברים דרך טרמינל TBIT ובמסופים השכנים המתחברים אליו יגיעו לטרקלין החדש. זה כולל את טרמינלים 4 ו -5, המשמשים בעיקר את אמריקן איירליינס, ואת מסופים 6 ו-8.

שתי פתיחות אלה, של הטרקלינים ה-11 וה-12,שייפתחו מאז השיקה אמריקן אקספרס את הטרקלין הראשונ, בשנת 2013. המהלך תרם לשיפור משמעותי בקשרים של החברה ברחבי העולם. הטרקלינים מספקים חוויה ייחודית, המבודלת מטרקלינים של המתחרים, כגון אלה של אמריקן איירליינס, דלתא או יונייטד. בנוסף לארוחות מלאות בפורמט מזנון, מציעים הטרקלינים של סנטוריון עיצוב נעים יותר, בר מלא וגישה לשירות הקונסיירג' של החברה עם הכניסה. הבעיה היחידה היא, כמובן, שהגישה מוגבלת לנוסעים שמחזיקים בכרטיסי אמריקן אקספרס פלטינום או כרטיססנטוריון, עבורו משלמים לפחות 550 דולר מדי שנה.

טרקלין סנטוריון ב LAX- יתמקד בנוסעי טיסות בינלאומיות

למרות העלות הגבוהה, רכישת גישה לטרקלין אמריקן אקספרס מהווה חלופה סבירה עבור רבים שאינם מעוניינים לשלם על חברות בטרקלין של חברת תעופה ספציפית או להרוויח נקודות נוסע מתמיד על מנת להיכנס בחינם. עם כמות הולכת וגדלה שלטרקליני סנטוריון ברחבי הארץ בתוספת הטבות כרטיסי האשראי, הערך של חברות בטרקלינים אלה הולך וגדל.

הטרקלין של סנטוריון בדנוור צפוי להיפתח בשנת 2019. עוד לא פורסם מועד פתיחתו של הטרקלין בלוס אנג'לס. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE