הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
13 איש נפצעו בשריפה שפרצה בשבת בבית בניו ג'רזי בזמן מסיבה משפחתית
השריפה החלה להתלקח במרתף בסביבות השעה 10 בבוקר, במהלכה התפוצץ דוד חימום ופער חור ברצפת הבית. בשריפה נפצע 13 אנשים, מתוכם 2 במצב קשה. עדי ראיה שהיו במקום סיפרו על פיצוץ גדול שאירע במבנה ולאחריו הגיעו להבות

בשבת האחרונה פרצה שריפה בבית בניו ג'רזי בזמן מסיבת פיג'מות, בה נפצעו 13 בני אדם, מתוכם 2 במצב אנוש. הבית, שממוקם בדרך ורנון, החל לעלות בלהבות בסביבות 10 בבוקר. הוא נשרף כליל באירוע, כך על פי המשטרה. בזמן השריפה נערכה בבית מסיבת פיג'מות, בה שהשתתפו בני אדם מגילאי 2 עד 60. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"האש הגיעה מהמרתף, והדבר הראשון שבו היא פגעה היה הדוד חימום, שהתפוצץ לחלוטין" אמר מרקו מרקדוס (23), שעדיין לבש פיג'מה כששוחרר מבית החולים "נפער חור גדול ליד האחיינית שלי, והשיער שלה עלה באש. היא הצליחה לכבות אותו בזמן שהיא רצה בבית". מרקדוס אמר ששניים מהדודים שלו הוטסו לבית החולים, המשטרה מסרה כי הם סבלו מכוויות חמורות. השכנים תיארו כיצד הם שמעו פיצוץ חזק וראו את הבית עולה בלהבות מיד לאחר מכן. "תוך 2 דקות הבית הלך כליל" העיד השכן אל אאודניס "הכל עלה בלהבות. כל חלק מהבית עלה באש". אאודינס כיסח את הדשא שלו בזמן שפרצה השריפה, "לא ייאמן, זה היה כל כך מפחיד לראות את זה" סיכם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE