הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה הזמן לזרוח: שף ניר מסיקה, ממסעדת "תמנע" בניו יורק, נחוש להראות שאוכל ישראלי זה לא רק פלאפל, שווארמה וחומוס
מסיקה רכש את הכשרתו הקולינרית באיטליה ובישראל, שם בישל בשתי המסעדות המיוחדות ביותר בתל אביב, "כתית" ו"המזללה". המסעדה הניו יורקית שלו זכתה לביקורות משבחות ומסיקה נחוש לשנות את התפיסה לגבי המטבח הישראלי

המטבח הישראלי זוכה לפריחה קולינרית בניו יורק והשף, ניר מסיקה, שמגיש מנות בסגנון ישראלי חדש עם טוויסט במסעדת "תמנע" בעיר, הוא אחד השחקנים המובילים. מסיקה רכש את הכשרתו הקולינרית באיטליה ובישראל, שם בישל בשתי המסעדות המיוחדות ביותר בתל אביב, "כתית" ו"המזללה". המנות שהוא יוצר משלבות אלמנטים מהשורשים הישראלים, המצריים והמרוקנים שלו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני מנסה להראות להם שהאוכל הישראלי שונה לגמרי", שף מסיקה

המסעדה הניו יורקית שלו זכתה לביקורות משבחות ומסיקה נחוש לשנות את התפיסה לגבי המטבח הישראלי. "אנשים חושבים שמזון ישראלי הוא פלאפל, שווארמה וחומוס. אני מנסה להראות להם שהאוכל הישראלי שונה לגמרי. עם מנת תמנון בדווי למנת מיני קובנה עם לחם שמרים תימני-יהודי, מספק מסיקה אפשרויות טעם ייחודיות שמתבססות על טעמי ילדותו.

"בתמנע, המוטו שלי הוא לשמר את זיכרונות ילדותי. לקחת את המרכיבים הבסיסיים שנהגתי לאכול בישראל, עם המתכונים הבסיסיים של אמא וסבתא שלי ולתת להם טוויסט, בסגנון שלי. מדי יום שישי, נהגה אמא שלי להכין את הלחם המסורתי. הוא פריך מבחוץ כמו קראוסון, חריף מאוד כמו בריוש ובעל מרקם של חלה".

עם תפריט המבוסס על ירקות, יוגורט טרי וקרם כבד, חמאה, דגים, בשרים אדומים ושמן זית, מסיקה מאמין, כי "זה הזמן של המטבח הישראלי לזרוח".

כתובת: 109 St. Marks Place New York
טלפון: (646) 964-5181

מנת תמנון בדווי, מסעדת תמנע ניו יורק

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE