הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שלושה ימים של מוסיקה, אוכל וריקודים יוונים אותנטיים בפסטיבל היווני השנתי
הפסטיבל נערך במגרש החניה הענק של כנסיית סנט ניקולס, אך ניתן להשתתף בסיור מודרך בכנסיה עצמה וללמוד על ההיסטוריה של הנצרות האורתודוכסית, להקשיב למוסיקה ביזנטית ולראות את פסיפס (מוזאיקה) מהתקופה הביזנטית

מדי שנה מתקיים בנורת'רידג' הפסטיבל היווני בסוף השבוע הארוך של יום הזיכרון האמריקאי, Memorial Day. השנה יתקיים הפסטיבל בין ה-26 ל-28 במאי, בין הימים שבת לשני. האירוע יכלול הופעות של רקדנים יווניים מבוגרים וילדים כאחד, מוסיקה יוונית, שיעור ריקוד לכל מי שבא לו לרקוד כמו זורבה, אוכל יווני אותנטי, ביתני ממכר מזכרות ועוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוזיקה יוונית והופעות של להקות יווניות

הפסטיבל נערך במגרש החניה הענק של כנסיית סנט ניקולס, אך ניתן להשתתף בסיור מודרך בכנסיה עצמה וללמוד על ההיסטוריה של הנצרות האורתודוכסית, להקשיב למוסיקה ביזנטית ולראות את פסיפס (מוזאיקה) מהתקופה הביזנטית.

שפים יערכו הדגמות במהלכן יבשלו אוכל יווני ויעניקו טיפים לבישול מאכלים יוונים קלאסיים, כגון מוסקה, סופלקי (שישליק או שווארמה המוגש בתוך פיתה), קולמדאקיה (עלי גפן ממולאים), ספנקוטירופיטהחוריאטיקי, שם סופר ארוך למאפה תרד וגבינה כפרית, וגם בקלאווה כמובן.

במהלך כל סוף השבוע, תתנגן לה מוזיקה יוונית ויופיעו להקות יווניות על הבמה. בפינה אחת של הפסטיבל, יערכו משחקים ופעילויות לילדים.

לא לפספס טעימה מספנקוטירופיטהחוריאטיקי

בסוף חודש מאי, מזג האוויר מתחמם, לכן מומלץ להגיע עם כובע וקרם הגנה.

כניסה: 3 דולר וחניה חינם
כתובת: Saint Nicholas Greek Orthodox Church, 9501 Balboa Blvd Northridge CA

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE