הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגיב למבקרים: מאסק ביצע רכישת מניות ענקית בטסלה
המיליארד מחזיק כעת ב-20% מסך החברה, לאחר שרכש כ-33 אלף מניות בעלות 10 מיליון דולר, במהלך יום שני. מומחים מעריכים: מדובר בתרגיל שנועד "לשלוח מסר" לספקנים

המיליארדר אילון מאסק פותח חזית חדשה אל מול משקיעים שמוכרים בחסר (Selling Short), כאשר השבוע רכש מנכ"ל החברה כ-33 אלף ממניות טסלה. את הרכישה ביצע במהלך יום שני במספר עסקאות, כאשר שווי המנייה נע בין $294.79 לבין $302.74. בסופו של יום, מאסק רכש את המניות בסכום כולל של 9.85 מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר שהשקיע מאז תחילת שנת 2017. כעת מחזיק המנכ"ל בכ-20% מסך מניות החברה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילון מאסק


הרכישה מגיעה לאחר שבוע סוער מבחינתו של מאסק. בשבוע שעבר הציג את נתוני הרבעון הראשון, ואף התייחס לשאלות של הנוכחים במקום כאל "משעממות ומטופשות". הוא המשיך בגישה זו גם ברשתות החברתיות, אז אמר שהוא מצפה "לשרוף" כלכלנים שניבו את ירידת מניית טסלה בחודשים הקרובים. כזכור, החשש בקרב המשקיעים בוול סטריט היא שטסלה תאלץ להוסיף סכומים גדולים להוצאותיה בעקבות הרצון לעלות את התפוקה בפס הייצור של כלי הרכב החשמליים. למרות העובדה שמאסק הוסיף לעצמו נתח גדול ממניית החברה, מומחים מעריכים כי המהלך נועד "לשלוח מסר" למשקיעים הסקפטים. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE