הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש ה-NRA החדש אוליבר נורת' תוקף את פעילות מתנגדי הנשק: "זהו טרור אזרחי"
נשיא איגוד הרובאים הלאומי החדש הוסיף כי "בעלי כלי הנשק הפכו למטרות" והשווה ביניהם לפעילי זכויות אדם שנרדפו בדרום לאחר מלחמת האזרחים

נשיא איגוד הרובאים הלאומי החדש, אוליבר נורת' תוקף את פעילות האקטיביסטים מתנגדי הנשק ומכנה אותה "טרור אזרחי". נורת' (74), שנכנס לתפקידו בתחילת השבוע, טען כי בעלי כלי הנשק הפכו למטרות בעידן הנוכחי. נורת', שהיה לוטננט קולונל במארינס ובעל תפקיד מרכזי בפרשת "איראן-קונטראס", שימש בעבר כפרשן ברשת פוקס ניוז.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוליבר נורת'. (איי פי)


בדברים שאמר ל"וושינגטון טיימס", טוען נורת' לקונספירציה רחבת ממדים נגד התיקון השני לחוקה ונגד האיגוד שבראשו הוא עומד. לטענתו ה-NRA זוכה ליחס גרוע יותר מזה שזכו לו ארגוני זכויות האדם בעידן ג'ים קרואו (לאחר מלחמת האזרחים בדרן ארצות הברית נרדפו פעילי זכויות האדם).


הוא ציין את התזת הדם המלאכותי על ביתו של בכיר בארגון בווירג'יניה ו"איומים" אישיים נוספים שכוונו כלפי מנהיגי האיגוד וחברים בו. "הם יכולים לעשות את כל מתקפות הסייבר נגדנו – והם עושים זאת. הם יכולים להשתמש בתקשורת נגדנו – ומשתמשים. הם תקפו את חשבונות הבנק שלנו, את התורמים וכמובן חברים בארגון", אמר נורת' לאתר החדשות השמרני. לדבריו, "זה חייב להפסיק. זו הסיבה שבגללה מנהיגות הארגון הזמינה אותי להיות נשיא ה-NRA".

נורת' תקף את ארגון "ניצולים הופכים לאקטיביסטים", שנוסד לאחר הטבח בבית הספר פארקלנד בפלורידה וטען כי מדובר בחלק ממכונת תעמולה. "הם קוראים לעצמם אקטיביסטים", אמר. "ככה הם קוראים לעצמם. הם לא אקטיביסטים – זה טרור אזרחי".

בעודו מתעלם מהיסטוריית מעשי הלינץ', ההפרדה החוקית שהייתה נהוגה והאפליה ממנה סבלו אפרו-אמריקאים כמאה שנים לאחר ביטול העבדות, נורת' ביקש סימפטיה עבור הארגון שבראשו הוא עומד. "דבר כזה מעולם לא נראה נגד ארגוני זכויות אדם באמריקה", אמר. "אפילו אם חוזרים בזמן לימים הנוראים של 'עידן ג'ים קרואו' וכדומה – אפילו אז דברים שכאלו לא היו. לא היו מתקפות סייבר כמו שיש כיום", טען.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE