הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מנהיג ארגון "שומרים" מהקהילה החרדית בברוקנס נעצר בחשד לאונס נערה
בברוקלין נעצר היום יעקב דסקל, ראש הארגון שאמור להגן על השכונות החרדיות, בחשד כי אנס נערה בת 15 בביתו בשנה שעברה. שמו של הארגון נקשר בעבר לפרשת שוחד ב-NYPD; החשוד תרם עשרות אלפי דולרים לפוליטיקאים בעיר

המשטרה בניו יורק עצרה היום (חמישי) את יעקב דסקל, בן 59, המכהן כנשיא של ארגון השומרים של פארק בורו (Boro Park Shomrim), בטענה כי אנס ילדה בת 15. דסקל נעצר בביתו שבברוקלין בסביבות השעה 12:30 בצהריים, המקום שבו לכאורה ביצע את זממו בנערה, בטווח החודשים אוגוסט ונובמבר אשתקד. כעת החוקרים בודקים האם מדובר במספר עבירות שביצע על פני כמה חודשים, או שמא מדובר באירוע בודד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



החשוד צפוי לעמוד לדין באשמת אונס מדרגה שלישית (כאשר העבריין הינו מעל גיל 21 והקורבן מתחת לגיל 17), התעללות מינית, מעשה מיני פלילי והתנהגות שעלולה לפגוע בקטין. דסקל עצמו נחשב לאדם מקושר מבחינה פוליטית, שכן ניתן למצוא את שמו ברשימת התורמים של מספר פוליטיקאים בכירים: כ-1,000 דולר בעבור ראש העיר ביל דה בלאסיו, 9,300 דולר לחבר מועצת העיר דב היקינד, 1,000 דולר לסנאטור מלקולם סמית' ו-4,500 דולר בעבור הסנאטורית שמחה פלדר. 

כאמור, דקסל משמש כנשיא סיירת השומרים בפארק בורו, ארגון ששם לעצמו מטרה למנוע אלימות ברחובות, בעיקר בשכונות חרדיות. אין זו הפעם הראשונה ששם הארגון מוזכר בהקשרים שליליים. בכיר לשעבר של בארגון, אלכס ליכטנשטיין, הודה לפני כשנתיים בכך שניסה לשחד שוטרים במחלקת הרישיונות בעיר. על פי כתב האישום, ליטנשטיין הציע כ-6,000 דולר על מנת לזרז את קבלת היתרי נשיאת הנשק של לקוחותיו, ששילמו לו עשרות אלפי דולרים כדי לזרז את עניינם. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE