הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: בן 18 חטף את מכונית אמו ויצא למסע הרס בכבישים
קרלוס לוזאנו, תושב קאמאריו, חשוד כי התנגש במכוניות, כולל ניידת משטרתית, בגלל ויכוח עם הוריו. באירוע נפצעו שלושה בני אדם, כולל שוטר; כביש ה- 101 באזור נסגר ברובו לכיוון דרום

משטרת התנועה של קליפורניה (CHP) עצרה השבוע גבר בן 18 החשוד שהתנגש בכוונה במספר כלי רכב, כולל ניידת משטרתית. תחילת האירוע ביום חמישי בערב, אז התווכח קרלוס לוזאנו עם הוריו, תושבי העיר קאמאריו (Camarillo). במהלך הויכוח שניהלו, הצליח הצעיר לחטוף מאמו את מפתחות מכוניתה, ג'יפ מסוג ניסאן. הוא ניגש אל כלי הרכב שעמד באמצע מגרש החניה של קומפלקס הדירות, נכנס לתוכו ופגע במכוון בשתי מכוניות שחנו בסמוך, כך על פי סמל אריק בושו ממשטרת מחוז ונטורה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתנגשות בניידת המשטרתית


כעבור זמן קצר, שב לוזאנו אל מגרש החניה וניסה, לכאורה, לדרוס את הוריו. ההורים נאלצו להתחמק תוך כדי קפיצה, כך על פי המשטרה. מיד לאחר מכן התנגש הצעיר באחד מעמודי התווך של מבנה החנייה. הפגיעה הייתה כה קשה שמהנדס נאלץ לקבוע כי ישנה בעיה מבנית, כזו שתיאלץ את סגירת המתחם לתקופה ממושכת. משם המשיך לוזאנו אל כביש ה-101, כביש מהיר עמוס רכבים. שם, על פי המשטרה, הוא פגע במכוון בשני כלי רכב נוספים.


אחד מכלי הרכב שניזוקו במהלך האירוע


בהמשך הכביש, כעבור מיילים בודדים, התנגש במכוון בניידת של ה-CHP שעצרה בצד הדרך על מנת לסייע למכונית תקועה. שלושה בני אדם נפצעו באירועים, ביניהם השוטר שעצר בשולי הכביש. מצבם מוגדר קל, והשוטר אף שוחרר מבית החולים כבר בשעות הערב. לא ברור עד כה אם לוזאנו, שצפוי לעמוד לדין באשמת שישה מקרים של תקיפה עם נשק קטלני, נמנה בין הפצועים. עוד נמסר מהמשטרה כי האירוע גרם לסגירת רוב הנתיבים לכיוון דרום בכביש ה-101, דבר שגרם לפקקים ארוכים במיוחד.


פקקי הענק שנרשמו באזור בעקבות האירוע

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE