הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוג ושלושה פצועים בפיגוע דקירה בלב פריז. התוקף נורה
אחד הקורבנות נפטר מפצעיו. שניים מן הנפגעים אושפזו במצב קשה, שניים במצב קל. השוטרים ניסו תחילה לנטרל את האיש באמצעות טייזר, ומשלא צלח הדבר הכניעו את הדוקר בשתי יריות

שני הרוגים בפיגוע דקירה בפריז. אדם חמוש בסכין תקף ודקר חמישה בני אדם בלב פריז, בטרם נוטרל על ידי ירי משטרתי. כך דווח בתחנת הטלוויזיה BFM. שלושה מן הפצועים פונו לבית החולים במצב קשה ונכון לשעה זו אחד מהם מת מפצעיו, על פי דיווחי התקשורת הצרפתית. שניים נוספים נפצעו באורח קל. על פי הדיווחים, צעק המפגע "אללהו אכבר" במהלך מסע ההרג. מאוחר יותר דווח כי ארגון הטרור דאע"ש לקח אחריות על האירוע. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית האופרה בפריז, סמוך למקום האירוע (צילום: פיטר ריביירה, ויקיפדיה)


"יצאתי ממופע קומדיה סמוך לבית האופרה בפריז ומיד הורו לי לחזור פנימה משום שיש מטורף עם סכין בחוץ. שמענו סירנות ושתי יריות. דיברתי עם עדי ראייה שאמרו לי שהאיש דקר אנשים באקראי", צייץ אדם בשם צ'ארלס פלגרין בשעה 9:22 בערב שעון פריז (3:22 שעון ניו יורק), והוסיף בציוץ עוקב: "עדי הראייה אמרו לי שהשוטרים ניסו לנטרל את הדוקר בטייזר, אבל זה לא עבד אז ירו בו פעמיים. המשטרה תחמה כעת את האירוע ואמבולנסים חשים לזירה". עד ראייה אחר סיפר שראה "גופה ואדם עם דם על הידיים". זירת האירוע נחסמה לגישה בזמן שמשטרת פריז חוקרת את האירוע. 

ממשלת צרפת גינתה בתוקף את האירוע. שר הפנים הצרפתי ז'ראר קולומב שיבח את "קור הרוח" של השוטרים הצרפתים שטיפלו במפגע, והוסיף כי "מחשבותיי העיקריות הן עם הקרבנות כעת". 

פרטים נוספים בהמשך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE