הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שארלוט מ'סקס והעיר הגדולה', הלא היא השחקנית קריסטין דיוויס, מאמצת ילד גם במציאות
לאחר זכייתו של הנשיא, דונלד טראמפ, בבחירות בנובמבר 2016, התראיינה דיוויס לתחנת רדיו והביעה את חששה מכך שהיא מגדלת ילדה אפרו-אמריקנית: "יש אנשים שפועלים תמידית כנגד ילדים כמו שלי. זה קשה וזה מפחיד אותי"

השחקנית, קריסטין דיוויס (53), המוכרת בעיקר כמי שגילמה את שארלוט יורק בסדרה הפופולרית "סקס והעיר הגדולה", אימצה לאחרונה תינוק. הילד שאימצה דיוויס יהיה אח לביתה הגדולה, ג'מה רוז בת ה-7, אותה אימצה דיוויס בשנת 2011.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הילד שאימצה דיוויס יהיה אח לביתה הגדולה, דיוויס וג'מה רוז

בסדרה, שארלוט מאמצת תינוקת יחד עם בעלה. אך במציאות, דיוויס אימצה את ילדיה לבדה.

לאחר זכייתו של הנשיא, דונלד טראמפ, בבחירות בנובמבר 2016, התראיינה דיוויס לתחנת רדיו והביעה את חששה מכך שהיא מגדלת ילדה אפרו-אמריקנית: "אני אישה לבנה. תמיד נהניתי מכל הזכויות האפשריות שיש לנשים לבנות. אבל עכשיו יש לי ילדה והלב שלי כולו שלה ויוצא אליה בשלמות. רק שהילדה הזו נולדה בגוף בצבע חום ויש אנשים שפועלים תמידית כנגד ילדים כמו שלי. זה קשה וזה מפחיד אותי".

עוד הוסיפה דיוויס, "אני מוכרחה להגן על הילדה שלי, מוכרחה להגן עליה בכל מחיר. המחשבה הראשונה שהיתה לי ביום שלאחר הבחירות הוא שאני מוכרחה ללכת ללמוד לירות באקדח. אני יודעת שזה חסר הגיון אבל הפחד התמידי הזה שמישהו יפגע או יכאיב לבתי, הפך לחשש עצום והוא רק הולך וגובר".

"הילדה הזו נולדה בגוף בצבע חום ויש אנשים שפועלים תמידית כנגד ילדים כמו שלי", דיוויס

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE