הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה חולמת: המדינה נמצאת בראש רשימת היעדים לחופשת האביב של תושבי דרום נבאדה
סקר: 35 אחוז מתושבי דרום נבאדה צפויים לבקר בעונת האביב הנוכחית באזור סן פרנסיסקו או בדרום קליפורניה. זאת, בהשוואה ל-31 אחוז מתיירי לאס וגאס שהגיעו מקליפורניה

ידוע שרוב התיירים המגיעים ללאס וגאס הם מקליפורניה. אך מסקר שנערך לאחרונה עולה, כי רוב התיירים מדרום נבאדה מתכננים לצאת לחופשת האביב שלהם בקליפורניה. קרוב ל-58 אחוז מתושבי דרום נבאדה מתכננים לצאת לחופשה המדוברת עוד לפני ה-21 ביוני. 35 אחוז השיבו, כי הם צפויים לבקר באזור סן פרנסיסקו או בדרום קליפורניה. זאת, בהשוואה ל-31 אחוז מתיירי לאס וגאס שהגיעו מקליפורניה.  


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המדינה לא רק מוציאה תיירים, אלא גם מקבלת לא מעט


הסקר נערך בקרב 250 משתתפים, תושבי לאס וגאס, הנדרסון וצפון לאס וגאס, עם כמה משיבים מאזור עמק מואפה, בולדר סיטי ופאהראמפ. 

רבים מהתיירים שרגילים לנהוג במהלך השבוע, בוחרים לנהוג בסופי השבוע ליעדי נופש. ישנם גם מי שנוסעים לבקר בני משפחה או חברים, כשמחירי הדלק לא מנעו מהם לצאת וליהנות. כ-55 אחוז מהמשתתפים בסקר השיבו כי הם מתכוונים לנהוג אל יעד החופשה שלהם בעוד שכ-45 אחוז השיבו כי הם מתכוונים לטוס. בנוסף, השיבו כ-71 אחוז מהמשתתפים, כי הסיבה העיקרית לנסיעה שלהם היא ביקור של בני משפחה או חברים. 

23 אחוז מקרב מי שצפויים להישאר בבית בעונת האביב הנוכחית השיבו, כי הסיבה היא שהם מעוניינים ליהנות ממזג האוויר הנעים יחסית של דרום נבאדה בתקופה זו של השנה. 21 אחוז השיבו, כי הם מעדיפים לחסוך את כספם ו-20 אחוז השיבו כי הם מעדיפים להמתין לחופשה בעונת הקיץ. 


רוב התיירים מעדיפים לנהוג, ולא לטוס


התיירות בעונת האביב רושמת צמיחה בדיוק כמו מחירי הדלק. עד סוף חודש אפריל עמד המחיר הממוצע לגלון בנבאדה על כ-3 דולרים. בשבוע שעבר האמיר המחיר ל-3.22 דולרים לגלון והוא צפוי להמשיך ולעלות עד סוף השבוע.

בו זמנית, נרשם גידול בביקוש לחופשות בחוף המערבי ובמיוחד בקליפורניה ונבאדה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE