הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איחוד כוחות: הנחות חדשות בהול פודס לבעלי מינוי ב"אמזון פריים"
רשת המזון תעניק הנחות חדשות לבעלי השירות. ההנחה נכנסה לתוקף כבר עתה בפלורידה, ותגיע ליתר ארה"ב לקראת הקיץ; סמנכ"ל 'פריים': "ההטבה משלבת בין המזון הבריא למחירים הנוחים שלקוחותינו הורגלו אליהם"

ענקית האינטרנט אמזון הודיעה השבוע כי מנויים לשירות "אמזון פריים" יזכו בקרוב להנחות גדולות ברשת המזון הול פודס  (Whole Foods). מדובר בתוכנית חדשה, שזמינה כעת בפלורידה, ותורחב לכל ארה"ב בתחילת הקיץ. גורמים ברשת המזון אומרים כי תוכנית ההנחות תעניק הנחה בגובה 10% על מאות מוצרים, וזאת בנוסף להנחות שישתנו על בסיס שבועי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מומחים מעריכים כי המהלך ישנה בצורה משמעותית את תעשיית קניית המזון במדינה, המגלגלת כ-800 מיליארד דולר בשנה. "ההטבה החדשה למנויי הפריים משלבת בצורה מצוינת את המוצרים הבריאים של הול פודס ביחד עם המחירים הנוחים שאליו הורגלו לקוחותינו", אמר קם סיביי, סמנכ"ל בחברת אמזון. עוד סיפר כי "חזון החברה הוא ששירות ה'פריים' ישפר את חיי היום-יום בכך שהקנייה ברשת המזון תהיה קלה יותר, זולה יותר וטובה יותר". עוד מסרו בחברה כי ההנחה תינתן במעמד התשלום בקופה, כאשר מנויי הפריים יצטרכו להכניס את מספר הטלפון שלהם למערכת. אופציה נוספת, מסבירים בחברה, תהיה אפליקציה ייעודית.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE