הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החתונה המלכותית צפויה להכניס מעל מיליארד דולר לכלכלת בריטניה
מומחים הנשענים על הנתונים מהחתונה הקודמת מעריכים כי סכומי עתק ייכנסו לכלכלה הבריטית. התחומים שירוויחו: מלונות, מסעדות ומוניות. התעניינות רבה בקרב התיירים האמריקאים

חתונת הנסיך הארי עם בחירת לבו מייגן מרקל צפויה למשוך צופים רבים אל מול מסכי הטלוויזיה. אך מעבר למאות מיליוני הצופים שיצפו באירוע מביתם, מומחים מעריכים כי האירוע יכניס כ-1.4 מיליארד דולר לכלכלת בריטניה. חברת היעוץ Brand Finance צופה כי הכסף יגיע בעיקר לבתי המלון, חנויות, מסעדות ומערך התחבורה של העיר (מוניות ואפליקציות שיתופיות). עוד העריכו בחברה כי תהיה עלייה של לפחות 3% בתיירים הנכנסים מארה"ב, וזאת בזכות העובדה כי מרקל הינה אמריקאית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום: Shutterstock


"זה טבעי שהחתונה של מרקל מושכת תיירים רבים מצפון אמריקה, הן מארה"ב שבה גדלה והן בקנדה שבה גרה במשך מספר שנים. עם זאת, האירוע חוצה גבולות גיאוגרפיים ממספר סיבות: רבים כבר שכחו את הצרות הכלכליות שחוו לפני עשור, הפאונד האנגלי יורד בערכו ויש התעניינות כללית גדולה", אמר מנכ"ל החברה.

מסעדות וחנויות בלונדון צפויות להכניס כ-340 מיליון דולר, חנויות המזכרות צפויות להכניס כ-70 מיליון דולר ומומחי אופנה מעריכים כי "אפקט מייגן" יוביל להוצאות נוספות בסך 200 מיליון דולר. חברת היעוץ ציינה כי המספרים נשענו על הנתונים של חתונת אחיו של הנסיך הארי בשנת 2011, אז נישאו הנסיך וויליאם וקייט מידלטון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE