הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הממלכה מאושרת: הארי ומייגן אמרו "איי דו"
צפו בחתונה המלכותית - כשני מיליארד צופים בבית, אלפים ברחובות ו-600 מוזמנים ליוו את הנסיך הארי ומייגן מרקל בטקס נישואיהם בטירת וינדזור.

מזל טוב! ברוב הדר ופאר התחתנו היום הנסיך הארי ובחירת ליבו מייגן מרקל בקפלת סנט ג'ורג' בטירת ווינזדור, כ-30 ק"מ ליד לונדון. בחתונה המלכותית נכחו מאות שמות נוצצים, אך נעדר ממנה אביה של מרקל, תומס. הסיבה הרשמית היא שהוא מתאושש מהתקף לב קל שעבר, אך מרבית הסיכויים הם שהעדרותו קשורה לשערוריית צלמי הפפראצי שהזמין כדי שיוכל למכור את התצלומים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייגן והארי בכנסיית ווינזדור. 2 מליארד צופים בחתונה המלכותית. צילום: איי.פי


בכל מקרה, מייגן, שבבוקר קיבלה את התואר הדוכסית מסאסקס, לא נשאהר לבד, ולחופה הוביל אותה אביו של הארי, הנסיך צ'ארלס. מאות אלפי צופים נלהבים גדשו את העיירה ווינזדור, לא לפני שעברו בידוק ביטחוני קפדני, ובעולם צפו כ-2 מיליארד בחתונה מהאגדות.


המלכה אליזבת מגיעה לטירת וינדזור



הארי הגיע לטירת וינדזור מלווה בשושבינו, אחיו הנסיך ויליאם


הארי ומייגן - בעל ואישה




הנסיך הארי מקבל את ברכת הדרך ממעריצה צעירה. צילום: איי.פי



בין המוזמנים ניתן היה לראות את הזמר הוותיק סר אלטון ג'ון, ידיד המשפחה שאף הקדיש את השיר "נר ברוח", בגרסה שונה מעט, לאמו המנוחה של הנסיך הארי, הנסיכה דיאנה, וביצע את השיר בטקס האשכבה שלה ב-1997. עוד נכחו בטקס השחקן ג'ורג' קלוני ורעייתו אמל, הטניסאית סרינה וויליאמס, הכדורגל לשעבר דייוויד בקהאם ואשתו ויקטוריה, השחקן אידריס אלבה והמנחה אופרה ווינפרי. מי שלא הוזמנה, די במפתיע, היא ראש ממשלת ברטניה תרזה מיי. אחד מקודמיה בתפקיד, ג'ון מייג'ור, דווקא כן קיבל הזמנה לטקס הנוצץ.


ג'ורג' קלוני ואשתו אמל. קיבלו הזמנה לטקס הנוצץ. צילום: איי.פי



מרקל (36), המבוגרת מהארי בשלוש לשנים, היא כזכור בת להורים גרושים. אמה, דוריה רגלנד, הגיעה עמה לכנסיה. אצל הארי, אחיו וויליאם הוא השושבין. אתמול נפגשה מייגן עם המלכה אליזבת השנייה ובעלה הנסיך פיליפ.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE