הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל גולדמן זאקס צפוי להתחלף עוד לפני סוף 2018
בנק ההשקעות הענק מתכונן לשינוי בראש הפירמידה, כשדייויד סולומון אמור להיכנס לנעליו של לויד בלנקפיין, שעומד בראש החברה מאז 2006. תפקיד המנכ"ל בגולדמן זאקס ידוע כאחד היוקרתיים בוול סטריט. רבים ממנהלי החברה מונו במשך השנים לתפקידים בכירים בממשל, כולל שר האוצר הנוכחי סטיב מנוצ'ין

מינויו של דייויד סולומון כמחליפו של לויד בלנקפיין בתפקיד מנכ"ל חברת גולדמן זאקס אמור להתבצע כבר בדצמבר הקרוב, כך מדווח הניו יורק טיימס. 

כבר לפני חודשיים צצו דיווחים על כך שבלנקפיין יפנה את מקומו עוד ב-2018. בלנקפיין, 63, עומד בראשות אחד מבנקי ההשקעות הגדולים בעולם מאז 2006. סולומון, שעובד בחברה שנים רבות וגם ידוע כמי שמתקלט בזמנו החופשי, הפך למועמד הבכיר לניהול גולדמן זאקס לאחר פרישתו הבלתי צפויה של מי שנחשב ליריבו העיקרי, הארווי שוורץ.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לויד בלנקפיין כנראה יפנה את מקומו לדייויד סולומון בראש בנק ההשקעות גולדמן זאקס כבר השנה


תפקיד המנכ"ל בגולדמן זאקס ידוע כאחד היוקרתיים בוול סטריט. רבים ממנהלי החברה מונו במשך השנים לתפקידים בכירים בממשל, כולל שר האוצר הנוכחי סטיב מנוצ'ין. "שום דבר לא סגור, אבל הציפייה שלי היא שהוא האיש", אמר בחודש שעבר בלנקפיין, כשנשאל האם סולומון יהיה זה שיחליף אותו.

בלנקפיין אמר באותו ראיון שסולומון הוא כמו "מנכ"ל בהמתנה" וכי זה דבר טוב שהוא קיבל הזדמנות להתנסות בתחומים השונים בהם עוסקת החברה.

גולדמן זאקס, שבעבר התבסס בעיקר על מסחר בבורסה, מחפש בשנים האחרונות אפיקי השקעה נוספים. לאחרונה הבנק הודיע כי הוא עובד עם חברת אפל על כרטיס אשראי חדש, כשבנוסף הוא גם נכנס בצורה חזקה לשוק ההלוואות. בשנה שעברה הציג סולומון תוכנית שאמורה להגדיל את הכנסות הבנק בחמישה מיליארד דולרים בשנה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE