הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ועכשיו ברצינות: הסטנדאפיסט והשחקן האנרגטי, קווין הארט, מגיע למופע בהוליווד בול
הארט הוא גם כוכב קולנוע וגם אחד הסטנדאפיסטים המרוויחים ביותר בעולם. הוא הספיק להופיע ב-100 מקומות בסיבוב ההופעות האחרון שלו. האנרגיה הגבוהה והיכולת הקומית שלו, מושכים אל הופעותיו קהל מכל שכבות החברה וכל הגילאים

ב-7 ביוני, יופיע הסטנדאפיסט והשחקן, קווין הארט, בהוליווד בול, לוס אנג'לס, במסגרת סיבוב הופעות שהוא מקיים בארצות הברית. בתקופה האחרונה מרגיש כאילו הארט נמצא בכל מקום, וכעת הוא מופיע גם בהוליווד בול.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הושפע מסטנדאפיסטים אפרו-אמריקנים, בהם כריס רוק, אדי מרפי, דייב שאפל, ריצ'רד פריור, ג'ורג' קרלין וסדריק דה אינטרנטיינר

הארט הוא גם כוכב קולנוע וגם אחד הסטנדאפיסטים המרוויחים ביותר בעולם. הוא הספיק להופיע ב-100 מקומות בסיבוב ההופעות האחרון שלו. האנרגיה הגבוהה והיכולת הקומית שלו, מושכים אל הופעותיו קהל מכל שכבות החברה וכל הגילאים.

קווין דארנל הארט נולד בצפון פילדלפיה, שבפנסילבניה. אביו,  הנרי רוברט וית'רספון, נכנס ויצא מבית הסוהר לעתים קרובות, הואיל וסבל מבעיית התמכרות לקוקאין. בהמשך לכך גדל הארט במשך רוב ילדותו במשפחה חד-הורית לצד אחיו הגדול רוברט הארט. אמו, ננסי הארט, גידלה את השניים. הוא הכניס את ההומור לחייו כשהיה צריך למצוא דרך להתמודד עם הקשיים, ואף נעזר בו על מנת להתרחק מצרות.

לאחר לימודיו בתיכון עבר הארט לניו יורק במטרה ללמוד בקולג' קהילתי. שם סיים את לימודיו כעבור שנתיים, ולאחר מכן עבר לברוקטון, שבמסצ'וסטס. בשעה שהחזיק במשרה של מוכר נעליים בברוקטון, חזר הארט לעיר הולדתו, פילדלפיה, שם הופיע בערב קומיקאים חובבים במועדון לילה. מאותו הרגע החל להתייחס לקריירה כסטנדאפיסט ברצינות רבה יותר.

אמו ננסי הארט נפטרה בשנת 2006 ממחלת הסרטן, ודרכו להתמודד עם האבדן היא לשלב אותה בהופעותיו. בהמשך הארט בחר לחדש את הקשר עם אביו, לאחר שזה התגבר על בעיית הסמים שלו בהצלחה.

הפריצה הראשונה שלו הגיעה בעיר הולדתו פילדלפיה במועדון, בשם Laff House, שמאז הספיק להיסגר ולהיפתח מחדש. שם הופיע כקומיקאי חובב עם שם הבמה Lil’ Kev the Bastard (קווין הקטן הממזר). הוא תפס את תשומת לבו של קית' רובינסון, קומיקאי ותיק שהחליט לקחת אותו תחת חסותו. זאת לאחר התחלה חלשה בקריירה במהלכה הארט לא זכה להתלהבות רבה או לתמיכה מצד הקהל בשל העובדה שלדבריו היה "כל כך מבולבל עד שלא ידע מה לעשות וניסה לחקות את כולם (קומיקאים אחרים)".

אחד הסטנדאפיסטים המרוויחים ביותר בעולם, הארט

ההופעה הגורלית באה בעקבותיהן של הופעות רבות במהלכן ספג קריאות בוז לעתים קרובות, ובאחת מהן אף נזרקה לעברו כנף עוף מצד צופה, שגם קרא לעברו קריאות ביניים. כשהיה בתחילת דרכו המקצועית בשנות ה-90 המאוחרות, הארט נפל בקסמיהם של קומיקאים, כמו כריס טאקר וג'יי.בי סמוב. אולם תחת הדרכתו של רובינסון הוא מצא את סגנונו הייחודי כאשר החל להופיע עם שמו האמתי, כמו גם לשאוב את ההשראה לחומרים להופעות מחוויותיו האישיות, ומאז לא עבר זמן רב עד שזכה במספר תחרויות של סטנדאפיסטים חובבים לאחריהן החל להופיע באופן קבוע במועדונים.

הארט הושפע מסטנדאפיסטים אפרו-אמריקנים, בהם הקומיקאים כריס רוק, אדי מרפי, דייב שאפל, ריצ'רד פריור, ג'ורג' קרלין, ג'רי סיינפלד, מרטין לורנס, ברני מק, ונדה סייקס וסדריק דה אינטרנטיינר. הוא מחשיב רבים מהם כחבריו.

מחיר: החל מ-32 דולר
כתובת: Hollywood Bowl, N Highland Ave., Los Angeles
אתר: hollywoodbowl.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE