הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב ניו יורק ייאלץ לעזוב את בית הוריו לאחר שהם תבעו אותו בבית משפט
מייקל רוטונדו טוען שהוא איש עסקים, אך סירב לספר לבית המשפט במה הוא עוסק. לאחר הפצרות חוזרות מצד הוריו, הם פנו לבית משפט - וכעת בנם ייאלץ לעזוב את הבית

לזוג הורים מניו יורק נמאס מכך שהבן הבטלן שלהם, בן 30, יושב בבית בחוסר מעש. אז הם החליטו לעשות מעשה ולהגיש נגדו תביעה בבית המשפט כדי להוציא אותו בכוח מהבית - והם זכו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ייאלץ לעזוב את הבית. מייקל רוטונדו


מארק וכריסטינה רוטונדו נאלצו לנקוט בצעד הקיצוני לאחר שניסו שיטות שונות להוציא אותו מהבית. הם נתנו לבנם, מייקל, כסף מזומן כדי שיעזוב את הבית, הפצירו בו שיעשה עם עצמו משהו ולבסוף אף שלחו לו מכתב משפטי שדורש ממנו לעשות את מה שכל ילד אמור לעשות - לפרוש כנפיים ולעוף לבית משל עצמו.  הוא אפילו לקח את הכסף שההורים הציעו לו כדי לעבור, אך ניצל אותו כדי לשלם חשבונות.

במכתב שכתבו לו זוג ההורים המתוסכלים הם פתחו באולטימטום של שבועיים כדי להוציא אותו מהבית, ואף קראו לו למצוא עבודה: "ישנן עבודות אפילו לכאלה עם היסטוריית תעסוקה מינימלית כמו שלך. תמצא עבודה - אתה חייב לעבוד!".

למרות כל הפניות והבקשות, מייקל נותר בבית הוריו - עד שפסק דין שניתן אתמול חייב אותו להקשיב להורים ולעזוב את ביתם. "זה באמת לא הוגן עבורי, ואני רותח מזעם", אמר מייקל לאחר פסק הדין. הבן, שטוען כי הוא "איש עסקים", הוא אב בעצמו לילד, אך הוא איבד את זכויות המשמורת עליו. "אני לא באמת רוצה להישאר כאן", סיפר מייקל לכתבים, "ניסיתי לעזוב את הבית הרבה פעמים". בבית המשפט טען מייקל שהוא איש עסקים, אך סירב לפרט מהם עסקיו.

לדבריו, ההורים שלו הפסיקו להאכיל אותו וניתקו אותו מתכנית תשלום הטלפונים המשפחתית. כשנשאל אם ייתכן שההורים שלו פשוט רוצים להעניק לו "אהבה קשוחה", ענה הבן, כראוי לילד מפונק, "אני לא חושב שהמשמעות של אהבה קשוחה היא להרוס מישהו". לדבריו, הצעד הקשוח של ההורים נעשה רק בשל נקמה משום שסירב לתת להם לראות את ילדו לפני שאיבד את המשמורת עליו.


בית המשפחה. מייקל ייאלץ למצוא מקום אחר


התביעה הוגשה ב-7 במאי, לאחר הפצרות חוזרות ונשנות ושליחת מכתבים לבן הסרבן. עם זאת, לאחר שהוגשה התביעה, מייקל הפך עקשן יותר, וטען כי כהוריו, הם מחויבים להודיע לו חצי שנה מראש על הפינוי.  

כעת, בית המשפט הורה לעורך דינם של ההורים, אנתוני אדורנטה, לנסח תנאים לפינוי. עם זאת, בית המשפט התיר לבן הסורר להישאר בבית עד שייקבע תאריך פינוי רשמי. כך אמר מייקל. בית המשפט שיבח את עבודת המחקר המשפטית של מייקל, אך ציין כי הדרישה להודעה מראש של חצי שנה היא "שערורייתית".

מייקל, מצדו, ממתין כעת להכרעת בית המשפט בתביעה אחרת שקשורה אליו, ובה הוא תבע את רשת "בסט ביי" על סכום של יותר מ-300 אלף דולר משום שלטענתו הוא פוטר שנתיים לפני כן משום שסירב לעבוד בשבתות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE