הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארבעה נערים מואשמים ברצח מדרגה ראשונה לאחר שגנבו רכב ודרסו למוות שוטרת
איימי קפאריו הגיבה לקריאה בנוגע לרכב חשוד ונדרסה כשניסתה לעצור אותו. היא סבלה מפציעות קשות בראשה ובפלג גופה העליון ומותה נקבע בבית חולים סמוך. קפאריו היא השוטרת הראשונה שנהרגת במסגרת מילוי תפקידה ב-144 שנות קיומה של משטרת מחוז בולטימור

שלושה בני נוער הואשמו היום ברצח של השוטרת איימי קאפריו, שנדרסה שלשום למוות בפרברי בולטימור. הפרקליטות ביקשה שדארל ג'יימר וורד (15), דריק יוג'ין מת'יוס (16) ויוג'ין רוברט ג'יניוס (17) יואשמו כאנשים בוגרים, כשהשלושה גם מואשמים בשוד. שלושת הנערים היו ברכב בו נהג חברם דאוונטה אנת'וני האריס (16), שהואשם כבר אתמול ברצח מדרגה ראשונה לאחר שהודה כי דרס את השוטרת.   


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרת איימי קאפריו נדרסה למוות על ידי בני נוער שנמלטו בג'יפ גנוב.


קאפריו (29) נדרסה לאחר שהגיבה לקריאה בנוגע לרכב חשוד. היא סבלה מפציעות קשות בראשה ובפלג גופה העליון ומותה נקבע בבית חולים סמוך. במהלך החיפוש אחרי האריס, החוקרים מצאו חור של כדור בשמשה הקדמית של הג'יפ הגנוב בו נהג. קאפריו הספיקה לירות לעבר הרכב לפני שנפגעה. קאפריו נבחרה לשוטרת החודש ברובע פארקוויל בחודש דצמבר האחרון לאחר שהובילה חקירה שהסתיימה במעצרם של שני חשודים בשוד חבילות. 

קפאריו היא השוטרת הראשונה שנהרגת במסגרת מילוי תפקידה ב-144 שנות קיומה של משטרת מחוז בולטימור. "הקצינה קאפריו היא מסוג הקצינים שאתה רוצה להעסיק", אמר ראש משטרת בולטימור טרנס שרידן. "חכמה, אתלטית, אנרגטית. היא התחילה להראות שיש לה את כל הפוטנציאל להיות קצינה מצוינת".


דאוונטה אנת'וני האריס הודה שנהג בג'יפ שדרס את השוטרת קאפריו למוות.


הצילומים ממצלמת הגוף שענדה קאפריו מראים כיצד האריס מאיץ את הג'יפ לעברה לאחר שהיא ניסתה לעצור אותו ב-פרי הול, פרבר הנמצא צפונית-מזרחית לבולטימור, כך סיפר התובע וויליאם ביקל. "היא ירתה בנשק והוא דרס אותה". 

עורך דינו של האריס ביקש שהוא יישלח לבית מעצר המיועד לקטינים, אולם התובעים התנגדו וסיפרו על היסטוריית המעצרים שלו שכוללת מספר גניבות רכב ובריחות חוזרת ונשנות מבתי מעצר לנוער. 

סאם עבאד, האחראי על בתי המעצר לקטינים במרילנד, אמר כי המחלקה שלו ניסתה ליצור קשר עם האריס מספר פעמים לאחר שנעלם מבית אימו. האריס מחויב להסתובב עם אזיק אלקטרוני על רגלו, אולם האזיק רק מראה אם הוא נמצא בתוך הבית או מחוצה לו ואינו נותן מיקום מדויק, כך הסביר התובע המחוזי של בולטימור, סקוט שלנברגר.  

"האם השיטה לא עבדה?" שאל שרידן, "זה נראה כך. היא בהחלט יכלה לעבוד יותר טוב במקרה הזה".


.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE