הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איזה כיף: האטרקציות שאסור לפספס בפסטיבל פיקסאר שכבש את דיסנילנד, קליפורניה
בין האטרקציות גם הסרטים הקצרים של פיקסר, שיוקרנו בתיאטרון "סאנסט" בדיסנילנד. זו הזדמנות נהדרת לנוח מההליכה האינסופית בפארק הענק וליהנות ממספר סרטים מהנים ומשעשעים במיוחד

פסטיבל פיקסאר בפארק דיסנילנד, שבאנהיים, צפוי להימשך עד ה-3 בספטמבר. למבקרים בפארק בחודשים אלה כדאי לנצל את ההזדמנות לחוות מספר אטרקציות במסגרת הפסטיבל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוויה שאסור לפספס עם חגיגה של אורות וצבעים

מופע האורות המרהיב, Together Forever: המופע מתחיל עם דמות דיסני מפורסמת, שמעופפת גבוה מעל טירתה של היפיפייה הנרדמת. לכבוד מופע הזיקוקין החדש והמרהיב תעופף לה מעל הטירה: באז, אחת הדמויות האהובות ביותר מהסרט צעצוע של סיפור. המופע יוצר חוויה מרשימה עם פירוטכניקה, אפקטים מיוחדים, בארבע נקודות תצפית, כולל על הרחוב הראשי (מיין סטריט יו.אס.איי). בשלב מסוים הטירה והמבנים מסביב הופכים לחגיגה של צבעים ומאות בלונים הנושאים בית, בדיוק כמו בסרט "למעלה". בהחלט חוויה שאסור לפספס.

מצעד פיקסר: המצעד יצא מאזור Disney’s California Adventure והוא כולל שלושה אלמנטים חדשים: מנורת פיקסאר המפורסמת (זאת שפותחת כל סרט של פיקסאר) וכדור לוקסו שמובילים את המצעד. ראסל, הילד המתוק מהסרט "למעלה" יגיע רכוב על הציפור הצבעונית האהובה עליו, קווין, ואליו יצרף מר פרדריקסון עם ביתו המעופף.

לצייר את הלילה: המצעד חוזר עם מיליון האורות שלו, אך הפעם הוא יתקיים בפארק הסמוך,  California Adventure  (אליו דרוש כרטיס כניסה נפרד). המופע כולל מגוון רחב של דמויות מרחפות מסרטי דיסני וסרטי פיקסאר בליווי מוסיקה מדליקה. צפו לראות שם את אלאדין ויסמין רכובים על השטיח המעופף, את טינקרבל, את באז ואת הבית המעופף מהסרט "למעלה".

מצעד פיקסר, שיצא מאזור Disney’s California Adventure והוא כולל שלושה אלמנטים חדשים

לפגוש דמויות חדשות: לצד דמויות ותיקות בפארק California Adventure, הסמוך לדיסנילנד (דורש כרטיס כניסה נפרד). אפשר להצטלם עם דמויות ידועות כבאז ווודי מצעצוע של סיפור, עם מייק וסאלי מ"מפלצות בע"מ" ועם דמויות חדשות כמו מהסרט "קוקו".

סרטים קצרים: פיקסאר התחילה עם סרט קצר ומקסים על הלוגו שלה, מנורת שולחן. מאז מפיקה החברה סרטים קצרים בפתיחה של כל סרט קולנוע חדש שלהם. הסרטים האלה יוקרנו בתיאטרון "סאנסט" בדיסנילנד. זו הזדמנות נהדרת לנוח מההליכה האינסופית בפארק הענק וליהנות ממספר סרטים מהנים ומשעשעים במיוחד.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE