הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיהיה לבריאות: PepsiCo רוכשת את יצרנית חטיפי הבריאות Bare Foods
חברת המשקאות מנסה להרחיב את פעילותה בתחום החטיפים הבריאות הנוסק. החברות לא פרסמו את פרטי העסקה, אך על פי הדיווח, פפסי תשלם פחות ממאתיים מיליון דולר

חברת פפסיקו (PepsiCo Inc) הודיעה בסוף השבוע כי היא תרכוש את את יצרן חטיפי הפירות והירקות Bare Foods Co במהלך הניסיון שלה להרחיב את שוק החטיפים הבריאים שלה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנכ"ל Bare Foods Co, סנטוש פדקי


חברת Bare Foods Co, שהוקמה בשנת 2001 בחוות תפוחים אורגניים בבעלות משפחתית, מוכרת חטיפי תפוח גראני סמית', בננה וקוקוס בחנויות שונות ובהן סטארבקס ו-Whole Foods Market, השייכת לאמזון.

שתי החברות לא פרסמו את תנאי עסקת הרכישה, אך רשת CNBC דיווחה מפי מקור המעורה במגעים כי פפסי שילמה פחות ממאתיים מיליון דולר.

העסקה הזו היא האחרונה בשורת רכישות של חברת המשקאות, שמעוניינת להרחיב את כניסתה לשוק החטיפים הבריאים, הפחות מעובדים ובעלי הנתרן הנמוך.

על פי של חברת ניתוח השווקים יורומוניטור אינטרנשיונל, שוק החטיפים הבריאים צמח ב-20% בחמש השנים האחרונות והוא הגיע למכירות בעשרה מיליארד דולרים בצפון אמריקה.

ג'נרל מילס, שמייצרת את חטיפי הגרנולה Nature Valley הובילה את השוק בשנה שעברה, בעוד שפפסי החזיקה רק במקום השישי, עם נתח שוק של חמישה אחוזים.

"אני אהיה מאוד מופתע אם זה יהיה המהלך היחיד שפפסי תעשה כדי להרחיב את האפשרויות שהיא מציעה ללקוחות", אמר עמית שארמה, אנליסט בחברת ההשקעות BMO. לדבריו, שוק חטיפי הבריאות נמצא בצמיחה המהירה ביותר בחברה.

על פי הודעת פפסי, Bare Foods Co תמשיך לפעול באופן עצמאי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE