הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: האיומים על אלימות בבתי ספר שוברים שיאים - 2 התראות ביום
המשטרה פתחה 334 תיקים על איום באלימות בבתי ספר מאז ספטמבר האחרון, עלייה של 18% מאותה תקופה אשתקד. בכמה מקרים פונו בתי ספר, ונעצרו חשודים

איומים על בתי ספר הפכו לתופעה נפוצה מדי. כך עולה מנתונים של משטרת ניו יורק. על פי הנתונים, מאז חודש ספטמבר האחרון נעשו 334 איומים על מוסדות חינוך - ממוצע של שני איומים ביום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האיומים נעשים באופן מילולי, באימיילים, ברשתות החברתיות ועוד


מדובר בעלייה של 18% מנתוני אותם חודשים בשנה שעברה, אז היו רק 282 איומים על בתי ספר.

המשטרה לא חשפה את מספר המעצרים שהיא ביצעה בקשר לאיומים האלה, אך נראה מעשי טבח חוזרים ונשנים מדגישים כמה התופעה חמורה.

לאחר הטבח בטקסס, בתי ספר בניו יורק דיווחו על איומים בשלושה ימים רצופים: בית הספר בו למד בעבר בנו של הנשיא טראמפ, בארון, פונה ונסגר לאחר שבשירותי הבנות נמצא פתק עליו נכתב "ירי היום ב-12:45". למחרת, בית הספר נפתח שוב, והאירוע נמצא עדיין תחת חקירה.

יום לאחר שפונה בית הספר בשל מציאת הפתק, מנהל בית ספר בברונקס התקשר למשטרה לאחר שאחד התלמידים, רק בן 13, איים "אתם תראו! אני אירה בכולכם!". הוא איים כך לאחר שחברי כיתתו לעגו לו בשל עמוד אינסטגרם שבו אמו מציגה את קעקועיה.

האיום הפך למשמעותי יותר לאחר שהמשטרה מצאה סרטון שבו הילד נראה לומד להפעיל נשק במטווח.

למחרת, תלמיד בבית ספר בלונג איילנד, העלה לסנאפצ'ט תמונה של רובים, אקדחים וסכינים עם הכיתוב "אני הולך לשרוף את בית הספר" עשרה שוטרים מיהרו לבית הספר לאחר שאביו של תלמיד אחר דיווח על הפרסום. אף אדם לא נעצר.

לדברי דוברת משטרת ניו יורק, סגנית ג'סיקה מק'רורי, האיומים השונים נעשים מילולית, בטלפון, במכתבים, באימיילים וברשתות החברתיות.

"אנחנו, תלמידי בית הספר התיכון פראנסיס לואיס, נמות", כך פורסם ברשתות יום לאחר הטבח בפארקלנד, יחד עם אמוג'י של רובה. בעקבות הפרסום, נעצר תומאס ניגן, תלמיד קולג' מקווינס בן 18 באשמת איום בטרור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE