הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות תביעת הענק: מנכ"ל אובר הודיע כי היחסים בין החברה לבין אלפאבית מתחממים
בפברואר האחרון הסכימה אובר לשלם לוויימו 245 מיליון דולר במניות כדי ליישב מחלוקת משפטית שעסקה בסודות מסחריים. עכשיו קוסרושאהי חושף כי החברות בשיחות שיובילו אולי לשיתוף פעולה

חברת אובר מנהלת שיחות עם יחידת הנהיגה האוטונומית של חברת אלפאבית, וויימו (Waymo) בנוגע לשימוש באפליקציה ובטכנולוגיה של אובר. כך הודיע אתמול (רביעי) מנכ"ל החברה, דארה קוסרושאהי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפשירה את היחסים העוינים עם אלפאבית. אובר


קוסרושאהי אמר את הדברים בוועידה CODE. הוא ציין כי היחסים בין אובר לבין וויימו "משתפרים", מאז שבחודש פברואר האחרון הסכימה אובר לשלם לוויימו 245 מיליון דולר במניות כדי ליישב מחלוקת משפטית שעסקה בסודות מסחריים.

"יש לנו דיונים עם וויימו. אם משהו יקרה - מעולה! אם לא, אנחנו יכולים לחיות עם זה גם", אמר קוסרושאהי. הוא הוסיף כי וויימו היא "ספק טכנולוגי מעולה" וכי צירוף החברה לרשת של אובר יהיה דבר טוב.

וויימו לא הגיבה על הדברים. עם זאת, בינתיים ממשיכה החברה בתכניות שלה בלי הסיוע של אובר, והיא מפתחת ציי רכב שנהגו באופן אוטונומי שישה מיליון מיילים בכבישים ציבוריים.

בשנה שעברה הגישה וויימו תביעה כלפי אחד המהנדסים שלה לשעבר, שהפך להיות מנהל פרויקט המכוניות האוטונומיות של אובר. על פי מסמכי התביעה, המהנדס לקח עמו אלפי מסמכים מסווגים של החברה.

קוסרושאהי אמר כי הוא מאמין שהטכנולוגיות מאחורי הנהיגה האוטונומית ישותפו בין החברות, וכי כל חברה, כמו וויימו, שרוצה להוביל את המגזר תצטרך לחבור לאובר בכלל הרשת שלה שמתפרסת בצורה נרחבת בקרב משתמשי טלפונים חכמים.

וויימו, מצדה, רוצה לפתח שירות מבוסס אפליקציה כבר השנה, שיציע לנוסעים חווית נסיעה אוטונומית לחלוטין במכוניות בלי נהג. היא חברה גם ל-Lyft, מתחרה של אובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE