הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אווירה מתוחה בהוואי: תושב נורה על ידי שכן בזמן שניסה לחזור לביתו
אית'ן ביקש לבחון את הנזק שנגרם לביתו לאחר התפרצות הר הגעש באי, אך שכן עקשן סירב לאפשר להם כניסה. בסרטון המתעד את רגעי האימה ניתן לראות כיצד הוא שלף אקדח וירה באוויר לפני שכיוון אותו אל עבר שכנו ההמום; "מזל שאני חי", כתב בסוף האירוע והוסיף, "המצב באי מתחיל להשפיע באופן פסיכולוגי"

אית'ן אדוורדס בן ה-32 ביקש להגיע לשכונת Leilani Estates השבוע, וזאת על מנת לבחון את הנזק שגרמה הלבה לביתו. כאשר נכנס לשכונה, גבר בשנות ה-60 לחייו החל לאיים עליו ועל חבריו עם אקדח, ודרש מהם לעזוב את המקום באופן מיידי. תיעוד האירוע הועלה לרשתות החברתיות, ובו ניתן לראות בבירור את ג'ון הבארד מאיים על אית'ן וחבריו. העימות גלש לפיזי כאשר השניים החלו לדחוף אחד את השני, ולפתע הבארד שלף את אקדחו, ירה באוויר ואז כיוון אותו אל עבר אית'ן ההמום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה (צילום: פייסבוק)


"מזל שאני חי", כתב אדוורדס והמשיך "היזהרו, המצב באי מתחיל להשפיע באופן פסיכולוגי על התושבים. גם מזג האוויר הרע לא מסייע", כתב בדף הפייסבוק שלו. הבארד עצמו המשיך לצרוח על הצעיר וחבריו, גם כאשר אלו התרחקו מהמקום. בסרטון ניתן לשמוע את אית'ן וחבריו מנסים להסביר להבארד כי הם גרים בשכונה. האחרון נעצר בתום האירוע, וככל הנראה הוא יואשם בתקיפה חמורה. אירוע זה מצטרף לשורת אירועים דומים שהתרחשו במקום, ובמשטרה מציינים את המתח הגבוה שבו שרויים תושבי האזור. בתחילת החודש, שני תושבים נעצרו לאחר שניסו לפרוץ מחסום משטרתי על מנת לשוב לביתם. יומיים בלבד לאחר התפרצות הר הגעש, נעצר גבר שניסה לגנוב רכוש מבית שפונה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE