הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישיגן: בילוי באגם הסתיים במציאת חפץ נדיר
שתי ילדות שביקשו לברוח מן החום הכבד ולשחות באגם מקומי, נתקלו בחפץ כבד בתוך המים; לאחר שהוציאו אותו, הבחינו כי מדובר ברקטה. חבלני המשטרה הגיעו למקום וקבעו כי מדובר ברקטת דמה למטרות אימון שבהם נעשה שימוש במלחמת העולם הראשונה והשנייה

שתי ילדות הגרות בעיר לינדן במישיגן, אשר ממוקמת כ-50 מייל צפון-מערבית מהעיר דטרויט, איתרו ממצא נדיר בעת ששיחקו באגם הסמוך לביתן. "אמרתי לה שמצאנו טיל", אמרה פייג' ברנט בת ה-10, לאחר שהיא וסייג' מנזייס בת ה-9 שחו באגם המקומי ביום קיצי. הם שחו במים רדודים, מרחק קצר מקו החוף של אגם לובדל, כאשר הבחינו באוצר שכמותו לא ראו השתיים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הבנות סיפרו כי הרגישו בחפץ מתחת למים, אך הוא גם היה תקוע בתוך הבוץ שבקרקעית הימה, עובדה שהקשתה על הוצאתו. "בסוף הצלחנו להוציא את החפץ, ונדהמנו לגלות שמדובר ברקטה. זה ממש נראה כאילו שיגרו אותו מהחלל", אמרה ברנט. עוד סיפרה כי הוריהן של הילדות נבהלו וביקשו מהן להתרחק: "האמהות שלנו אמרו לנו לא להתקרב, והן חייגו למשטרה", סיפרה מנזייס. במהרה הגיעו למקום חבלני המשטרה, שמיד קדחו מספר חורים ברקטה על מנת למנוע את הפעלתה. לאחר שהצליחו לוודא שאינו חמוש, החבלני התירו לבנות לשמור על האוצר החדש. 

מחקר אינטרנטי קצר של השתיים גילה כי מדובר ברקטת דמה, כזו ששימשה לאימונים במהלך מלחמת העולם הראשונה או השנייה. השתיים ימשיכו לחפש אוצרים נוספים באזור, והרקטה מתווספת לסירה שמצאו במקום לפני כשנה: "מצאנו המון דברים בשנים האחרונות, וכעת נמשיך לחפש", אמרו השתיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE