הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פוסטר בוי: וודי אלן מרגיש קרבן של הוליווד ורוצה להופיע על פוסטר של תנועת MeToo
אלן: "עבדתי בתעשיית הסרטים במשך 50 שנה. עבדתי עם מאות שחקניות, בהן גדולות ומפורסמות וגם כאלה שהיו בתחילת דרכן, ומעולם לא נרשמה התנהגות בלתי הולמת. תמיד היה לי רקורד נפלא אתן"

הבימאי והשחקן, וודי אלן (82), אמר שהוא צריך להיות ה"פוסטר בוי" של תנועת MeToo ולא משום שגם הוא הוטרד מינית. לדבריו, הוא "תומך גדול בתנועה. אני מרגיש שכשהם מוצאים אנשים שמטרידים נשים וגברים חפים מפשע, טוב שהם חושפים אותם. אך אני, אני צריך להיות נער הפוסטר של תנועת מי טו. עבדתי בתעשיית הסרטים במשך 50 שנה. עבדתי עם מאות שחקניות, בהן גדולות ומפורסמות וגם כאלה שהיו בתחילת דרכן, ומעולם לא נרשמה התנהגות בלתי הולמת. תמיד היה לי רקורד נפלא אתן".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרגיש כקורבן של הוליווד, וודי אלן

למרות הדברים של אלן, בשנת 2015, טענה מיוריאל המינגווי שכיכבה בסרטו של אלן "מנהטן" (1979), בספר זיכרונותיה, כי אלן ניסה לפתות אותה כשמלאו לה 18 והוא היה בן 44.

אלן התייחס להאשמות של בתו המאומצת, דילן פארו, שטוענת, כי הוא התעלל בה מינית בהיותה ילדה ואמר: "זה משהו שכל הרשויות הסתכלו עליו לפני 25 שנה וכולם הגיעו למסקנה שזה לא נכון. זה היה סוף הסיפור ואני המשכתי בחיי. זה חוזר עכשיו וזה נורא להאשים מישהו בדבר כזה. אני איש משפחה ויש לי ילדים משלי, אז ברור שזה מעציב אותי".

אלן רחוק מלהיות באותה קטגוריה של מפורסמים מושמצים בהוליווד דוגמת הארווי ויינשטיין, ג'יימס טובאק וקווין ספייסי. אך יש לא מעט שחקנים שהחליטו לא לעבוד אתו יותר, בהם מירה סורבינו, ג'ף דניאלס, גרטה גרוויג ומייקל קיין.

אלן מרגיש כקורבן של הוליווד, למרות שיש לו תומכים רבים בקהילת השחקנים, כגון אלק בולדווין, דיאן קיטון (שכיכבה ברבים מסרטיו ואף היתה חברתו במשך שנים) וסקרלט ג'והנסון. כולם תמכו בו בשקט, אולי כי אינם רוצים להרגיז אף אחד בתעשייה.

רוצה להיות נער פוסטר, וודי אלן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE