הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס מתפתחת: שיתוף ציבור בנוגע להסבת שטחים באזור
עובדי המחוז מכוונים להצעות שיתמקדו בעירוב שימושים של מגורים ומסחר. פעילי איכות סביבה: "הדבר מסוכן ועלול לפגוע בצבי המדבר"

החל מהיום (ג'), מחוז קלארק שבדרום נבדה מזמין תושבים להציע תוכניות פיתוח לעשרות אלפי הדונמים שאינם נמצאים בשימוש. האזורים העיקריים המיועדים לכך הם מזרחה מהכביש המהיר 15 לכיוון ג'ין וצפון מערב העמק שליד דרך קניון קייל ו-US-95. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שטחים פנויים שמחכים לרעיונות שלכם. מחוז קלארק (צילום: gilligansbbqislands)



הקרקע מנוהלת כיום על ידי הלשכה לניהול קרקעות. התכנון הוא לבקש מהממשל הפדראלי לפתוח את שטחי הקרקע להצעות פיתוח שונות, כאשר פקידי המחוז משערים שהעיקר יהיה שילוב של מגורים ומסחר. התוכנית מתייחסת גם לשטחי בר ואזורים הזקוקים לטיפוח בשל שימור הסביבה.  "שילוב הקרקעות הוא כי נאלץ לקזז את הדונמים הנוספים שאנחנו רוצים לפתח, צריכים להיות שטחים שיהיו נוחים לחיי היום יום ומולם אזורי שימור נוספים בחלק אחר", אמרה מרסי הנסון, מנהלת מחלקת איכות האוויר של המחוז. הנסון הוסיפה כי אזור המטרו, למשל, זקוק להתרחבות. 

"אני יודעת שזה נראה כאילו יש הרבה אדמה פנויה, אבל זו אשליה אופטית", אמרה. "צריך לבדוק לגבי כל שטח מה הייעוד שלו, ולמה רוצים להסב אותו". קבוצות פעילי איכות הסביבה הביעו במקביל חששות לגבי תוכניות הפיתוח שיוצאו, כמו למשל השלכתן על צב המדבר הדרומי של נבדה ואף כינו אותן "מסוכנות". הדיון ברעיון יתקיים היום בין השעות 16:00-18:00 בספריית מחוז קלארק ליד פלמינגו ומרילנד.
   

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE