הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
GTA בווירג'יניה: מרדף משטרתי אחרי נגמ"ש
כלי הרכב המשוריין נגנב מבסיס של המשמר הלאומי וגרם למרדף שארך שעתיים ברחבי המדינה; החשוד נעצר בתום האירוע, אך נפגעים או נזק. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע שהובילו לגניבה

כלי רכב משוריין מסוג נגמ"ש נגנב אמש (שלישי) מבסיס המשמר הלאומי "פורט פיקט", הממוקם באזור בלקסטון בוירג'יניה, כך הודיעה המשטרה במחוז. גניבת הנגמ"ש הובילה למרדף משטרתי שארך כשעתיים, והסתיים במעצר הנהג בעיר ריצ'מונד, בירת המדינה. המשטרה מסרה כי כלי הרכב נגנב בסביבות השעה 8:00 בערב, אך הדגישו כי אינו נשא חימוש כלשהו. מתוך היותו כלי כבד, מהירותו המירבית היא 40 מייל לשעה בלבד, כך שהמרדף היה יחסית איטי מהרגיל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


"משטרת וירגיניה פתחה במרדף מאז התקבל הדיווח הראשוני אודות כלי רכב משוריין שנגנב. אין פצועים ואין נזק לרכוש במרדף, או כתוצאה ממנו", אמרה קורין גלר, דוברת המשטרה. עוד סיפרה הדוברת כי כוחות רבים השתתפו במרדף, לרבות מסוקים משטרתיים שעכבו אחר הנעשה. כאשר הגיע כלי הרכב לריצ'מונד, סקרנים רבים החלו להתאסף ולצפות באירוע הלא שגרתי ורבים אף תיעדו את המרדף.



כאמור, החשוד נעצר בתום האירוע. מהמשטרה נמסר כי עליה להשלים את החקירה באופן יסודי לפני שתוכל לפרסם את רשימת ההאשמות שימליצו להגיש כנגד החשוד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE