הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מי רוצה מוסטאנג משנת 1970 ב-3000 דולר בלבד?
אף אחד לא מעוניין לקנות את המכונית כי היא חלודה ומפורקת, אבל מומחים אומרים שמדובר ברכב נדיר שיוצר רק אחד מסוגו

יש הרבה מציאות באתרי המכירות השונים באינטרנט, בעיקר כשזה מגיע למוצרים משומשים עם פוטנציאל רב. אבל דווקא במקרה הזה הקונים לא התרגשו והשאירו את המכירה הפומבית שוממת, בזמן שהמומחים לעניין לא מבינים איך אף אחד לא מזהה את הערך.

המוצר המדובר הוא מכונית. או ליתר דיוק, פורד מוסטנג מאך 1 משנת 1970. לצערו הרב של הרכב, מצבו בכי רע, הוא חלוד, כל המנוע והחלקים הפנימיים נעלמו ובגדול אפשר לומר שמדובר במועמד מוביל בתחרות "המכונית שהכי צריך להעביר למזבלה". והיא נמכרת כעת באיביי במחיר התחלתי של 3,000 דולר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכב. מזהים את הפוטנציאל?

אבל רק מי שמבין במכוניות יודע שהמוסטאנג הזאת, ששוכבת בחצר באיווה, היא אחת מ-23 מכוניות בלבד מדגם 428 Super Cobra Jet Drag Pack שהגיעו בתצורה מאד ספציפית, ללא Ram-Air. יותר מזה, מדובר ברכב היחיד מהסוג הזה שנצבע בגוון של ירוק ליים, מספר היסטוריון והמומחה לענייני מוסטאנג, קווין מארטי. כך שאפשר לומר בלי צל של ספק שמדובר במכונית שאין עוד כמוה.

מי שיקנה את הגרוטאה הזאת יצטרך להשקיע קצת יותר משלושת אלפים ומשהו דולרים במכרז. כרגע מדובר רק בשלדה חלודה - בלי מנוע, הילוכים, מכסה מנוע, דלתות, לוח מחוונים ובערך כל דבר שרק אפשר לחשוב עליו. הדבר היחיד שיש ברכב זה עשבים שוטים מהחצר המוזנחת שבה הוא נעזב. לכן השיפוץ וכל תהליך החזרת הרכב לחיים צפוי להיות לא רק ארוך, אלא גם יקר מאד. 

למרות המצב הקשה, עדיין אפשר לראות את מספר השלדה של הרכב ועקב כך להבין את ערכו העצום. אם המכוניות הייתה במצב סביר ומסוגלת לנסוע, מחירה היה מוערך בכמאה אלף דולר. אבל במצבה הקשה, גם חובבי מוסטאנג כבדים לא מוצאים לנכון להשקיע את הסכום ההתחלתי במכרז. 

למרות זאת, מאז שרשת פוקס פרסמה כתבה על השלדה החלודה באיביי, נרשמו כמה הצעות במכרז והוא עומד כעת על 3,200 דולר. יש עוד יום שלם עד שהמכירה תסתיים, אם במקרה יש לכם קצת כסף פנוי, הרבה זמן ותואר של מכונאי רכב. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE