הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרילנד: בן 14 נפצע אנוש בפארק Six Flags
הנער בילה בבריכת הגלים במקום - וטבע. הוא קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופונה לבית החולים. הרשויות פתחו בחקירה

נער בן 14 נלחם על חייו לאחר שטבע בבריכת גלים בפארק השעשועים  Six Flags שבלארגו, מרילנד, אמש (רביעי). הרשויות פתחו בחקירת האירוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבריכה שבה טבע הנער

צוותי חילוץ מטעם מכבי האש של מחוץ פרינס ג'ורג' הוזעקו למקום האירוע. על פי הודעת הפארק, הנער טופל במקום על ידי אנשי צוות הפארק ועל ידי פראמדיקים. על פי הדיווחים, בן ה-14 טבע בעת שבילה בבריכת הגלים בפארק השעשועים.

בהודעה שפרסמה ב- FOX5 מטעם פארק השעשועים, מסרה עובדת של המקום, דניס סטוקס, כי "בטיחות האורחים היא תמיד בראש סדר העדיפויות".

לפני כחודשיים וחצי הוגש כתב אישום נגד מפעילי מתקנים ומנהל פארק מים בקנזס סיטי, בעקבות מותו של ילד בן 10. האירוע התרחש ב-7 באוגוסט, 2016, במגלשת המים במקום. האבוב עליו ישב המנוח עף ופגע בעמוד וברשת שהותקנה מעל למגלשה ונועדה למנוע מהגולשים לעוף מהמגלשה. מכתב האישום עולה, כי "תחילה נראה מותו של הילד כאירוע בודד שאי אפשר היה לצפות, עד שמפעילים בפארק התוודו וחשפו שהמנהלים כיסו על מקרים דומים שאירעו קודם לתאונה הטרגית", כך מכתב האישום.

עוד עולה מכתב האישום, כי למתכנן המתקן אין הסמכות כמהנדס או כבעל מקצוע בתחום הדרוש. הנרי הודה, כי אחת המוטיבציות שהניעו אותו בעיצוב המגלשה היתה לגרום לפארקים אחרים להתקנא במתקן המרשים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE