הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופרה ווינפרי לומדת מהמוות: בעקבות מקרי ההתאבדות האחרונים יצאה אשת הטלוויזיה בהצהרה לאומה
ווינפרי: "כל מוות - לא רק של אנתוני בורדיין, לא רק של קייט ספייד, לא רק של מפורסמים - כל מוות נמצא כאן על מנת ללמד אותנו כיצד לחיות טוב יותר"

התאבדותם של מעצבת האופנה, קייט ספייד, ושל השף המפורסם, אנתוני בורדיין, הביאו את אופרה ווינפרי (64) לצאת בהצהרה באשר למוות. לדבריה, "כל מוות - לא רק של אנתוני בורדיין, לא רק של קייט ספייד, לא רק של אנשים מפורסמים שאנו מכירים את שמותיהם - כל מוות נמצא כאן על מנת ללמד אותנו כיצד לחיות טוב יותר".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"כולם מנסים לשמור על סטנדרט בלתי אפשרי", ווינפרי

ווינפרי אמרה את הדברים בראיון לתכנית הרכילות הטלוויזיונית, אקסטרה. ספייד, התאבדה ב-4 ביוני ובורדיין ב-8 ביוני, מה שהביא מפורסמים רבים דוגמת דייב נבארו לספר שגם הם שקלו לקחת את חייהם עד שקיבלו עזרה.

ווינפרי: "כל מוות נמצא כאן על מנת להזכיר לנו את הערך של חיינו. מה שיצא מהמוות וההתאבדויות האלה הוא רצון פתוח יותר לדבר על כך. ישנם אנשים רבים שלא מדברים על זה, כי הם מתביישים לדבר על מחלות נפשיות במשפחה או חוששים לדבר עם חברים וזה רציני ואמתי".

עוד הוסיפה ווינפרי ואמרה, כי הדרישה המתמדת להיראות בסדר, להעמיד פנים ולהמשיך הלאה, יכולה להתיש ולתרום למחלה נפשית. "אני חושבת שהמדיה החברתית מקשה על רבים, משום שכולם מנסים לשמור על סטנדרט בלתי אפשרי".

בואו נדבר על זה, אופרה ווינפרי

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE