הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אדם שאיים על חייה של אישה נורה למוות; היא נפצעה קשה
אירוע קשה התרחש במקלט למחוסרי דיור, במהלכו נפצעה עוד אישה פצעים קלים. השוטרים ניסו לפתור את האירוע בירי של אמצעים לא קטלניים, אך לבסוף נאלצו לפתוח באש חיה

שוטרי משטרת לוס אנג'לס ירו באדם שהחזיק באישה ואיים על חייה תוך שהוא מחזיק סכין צמוד לצווארה במרכז מחוסרי הדיור ואן נויז אמש. האיש נהרג והאישה נפצעה ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים. האירוע המותח התרחש ב-"Hope of the Valley Rescue Mission", מקום שמציע מזון, מקלט, הכשרות וטיפולים למחוסרי הדיור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האיש פונה לבית החולים במצב אנוש, ושם נקבע מותו. צילום: מתוך טוויטר


האיש, שביקר תכופות במקום, החל לאיים על הציבור במקום באמצעות סכין גדולה, כך סיפר עד הראייה ג'יימס שפארד. הוא הוסיף כי לפני שאיים על חייה של האישה, הוא נאבק עם אדם אחר במקום והפיל אותו אל הקרקע. השוטרים באו למקום בעקבות דיווחים על ההשתוללות ועל פציעתן של שתי נשים. כך הודיע סגן פרנק פרקיאדו ממשטרת לוס אנג'לס.

החשוד הצמיד סכין לצווארה של אישה, והשוטרים שהגיעו למקום דרשו ממנו שוב ושוב להניח את הסכין. האיש לא שיתף פעולה עם השוטרים, והם החלו לירות באמצעים לא קטלניים. עם זאת, השוטרים הבינו מהר כי יש חשש לחייה של האישה, אז הם החליטו לפתוח באש. "לא הייתה אפשרות להרגיע את המצב", אמר פרקיאדו, "כאשר אדם תוקף אדם אחר בנשק חד, השוטרים חייבים להגיב".

הירי פגע בגבר ובאישה. שניהם פונו לבית החולים במצב אנוש. האיש, שזהותו לא פורסמה, מת בבית החולים. לדברי המשטרה, מצבה של האישה לא ברור. אישה נוספת נפצעה באירוע במהלך האירועים, עוד לפני שהגיעו השוטרים למקום. צוות בית החולים טיפל בפצעיה ושחרר אותה מהמקום.

אף שוטר לא נפצע באירוע. עדיין לא ברור אם שוטר אחד ביצע את הירי, וכמה קליעים נורו באירוע, אמר פרקיאדו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE