הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פה גדול: רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, התרברב על שניהל רומן עם אישה בעלת שדיים גדולים
אישתו של ג'וליאני, ג'ודית נתן, הגישה באפריל האחרון בקשה לגירושין, ככל הנראה על רקע הבגידה שעליה סיפר למקורביו. ג'וליאני מצידו מכחיש את הטענות: "כל מי שסיפר לכם את זה הוא שקרן" אמר בתגובה לשאלות העיתונאים.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר ויועץ בכיר במשרד התובע הכללי תחת ממשל טראמפ בהווה, רודי ג'וליאני, נמצא בימים אלו בהליכי גירושים מאשתו, ג'ודית נתן. על פי השמועות, מה שהוביל לפרידתם היא בגידתו. כעת, על פי דיווחים חדשים מסתבר, כי לא רק שהוא בגד בה אלא אף התרברב בפני חברים על רומן שניהל עם אישה נשואה בעלת "שדיים גדולים". ג'וליאני לא חשף את זהותה של האישה אך השמועות מספרות שמדובר בפילגש שלו, מריה ריאן (53), מאחר והיא עונה על שני הקריטריונים: שופעת מקדימה ונשואה.

בתגובה, טען ג'וליאני, כי הטענות הן "שקריות לחלוטין. כל מי שסיפר לכם את זה הוא שקרן".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השדיים הגדולים שלה והפה הגדול שלו, ריאן וג'וליאני


יום קודם לכן, הצוות המשפטי של ג'וליאני הכחיש את הטענות לפיהן הוא בוגד באשתו עם ריאן, העובדת במנהלת בית החולים ניו המפשייר. נתן מצידה שהגישה בקשה לגירושים מג'וליאני באפריל האחרון טוענת שבעלה אכן בגד בה. "הכחשותיו של בעלי לגבי הרומן עם מיס ריאן הן שיקריות כמו הטענות שהיינו פרודים כשהוא יצא אתה", אמרה נתן. 

ג'וליאני וריאן נראו ביחד בבית מלון בוויטפילד, ניו המפשייר, מרחק של שעתיים מביתה של ריאן במנצ'סטר וחמישה ימים לפני שנתן הגישה בקשה לגירושים. באותו היום ג'וליאני ערך סיבוב בבית החולים הקטן אותו מנהלת ריאן וסיפר לכתבי הטלוויזיה שהוא היה שם על מנת ללמוד על מערכת האבטחה של המקום. אלא שמאוחר יותר, הוא וריאן נצפו בבית המלון מאונטיין וויו גרנד ריזורט וספא בוויטפילד היכן שג'וליאני הזמין סוויטה מפוארת והוא וריאן נראו אוכלים בצוותא עם עוד שלושה גברים ומאוחר יותר הלכו לצפות ב"סנדק" בחדר הקרנות פרטי בבית המלון.

ג'וליאני ממשיך להתעקש שהם רק חברים ואמר: "מעולם לא העברתי אתה את הלילה" וטען שהוא היה פרוד מנתן בכלל בזמן שבילה עם ריאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE