הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דר' קליפורניה: גופת גבר עם סימני אלימות התגלתה בין שני בניינים
המשטרה במחוז לוס אנג'לס מנסה להבין מה גרם למותו של האיש, שגופתו התגלתה עם סימני אלימות בחצר המפרידה בין שני בניינים בעיר; כל כיווני החקירה נבדקים, אך סימני דקירה התגלו על גופו של הרוג. המשטרה מסתייגת מהסקת מסקנות בטרם תושלם החקירה

משרד השריף במחוז לוס אנג'לס פתח בחקירה לאחר שגבר נמצא ללא רוח חיים בין שני בניינים בעיר ווסט הוליווד בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני. בסמוך לשעה 7:00 בבוקר, התקבל דיווח על כך שאדם נפל מחלון ברח' הסיינדה (Hacienda) בעיר. כאשר המשטרה הגיעה למקום, היא גילתה את גופתו של גבר בין שני בניינים, ונראה היה שנפל מהחלון כפי שדווח תחילה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


סגן דריק אלפרד מהמשטרה מסר כי בזירת האירוע נמצאו סימנים לכך שמאבק אלים קדם למותו של האיש, אך החוקרים טרם הצליחו להבין מה בדיוק התרחש. "אנחנו לא בטוחים בשלב זה אם מדובר בתקיפה, בפעולה מכוונת או בתאונה", מסר אלפרד. עוד הסביר השוטר כי יתכן והמוות של האיש התרחש במהלך הלילה, אך גופתה התגלתה רק בשעות הבוקר. כעבור זמן קצר, המשטרה אישרה כי ההרוג סבל מפציעות שמזכירות פציעת דקירה באמצעות חפץ חד, אך אלפרד הדגיש כי יתכן ונפגע מחפץ כלשהו על הקרקע ולאו דווקא נדקר, אך כל כיווני החקירה נבדקים.


זירת האירוע, הבוקר (צילום: LAPD)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE