הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הת'ר לוקליר איימה לירות בבן זוגה ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי
כוכבת מלרוז פלייס בעבר איימה לירות בבן זוגה, כריס הייסר, לאחר שחשדה כי הוא בוגד בה. כאשר הוריה ניסו להרגיעה, היא תקפה גם אותם. מאז יום ראשון היא נמצאת באשפוז פסיכיאטרי בבית החולים

השחקנית הת'ר לוקליר (56) אושפזה בסוף השבוע האחרון בבית חולים פסיכיאטרי לאחר שאיימה לירות בארוס שלה, שחשדה כי בוגד בה. 

כוכבת מלרוז פלייס לשעבר הייתה בהתקף מאניה בביתה שב-Thousand Oaks בלוס אנג'לס ואף ניסתה לתקוף את הוריה בזמן שניסו להרגיע אותה. "אבא שלה ניסה לעזור לה ובתגובה היא החלה לחנוק את אמא שלה ולהכות אותו" אמרו מקורות יודעי דבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוקליר. נאזקה ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי


על פי הקלטת המשטרה, אימה של לוקליר אמרה למוקד 911 שביתה מאיימת להתאבד ולירות בעצמה. "אין לה גישה לכלי נשק" אמרה האם למוקד המשטרה, "אבל היא אלימה כרגע". 

הסיבה להתקף המאניה, כך על פי מקורות, היה החשד שהארוס שלה כריס הייסר, בוגד בה. השניים החלו לריב ביום שישי והייסר שלח את ביתה של לוקליר, אווה (20), אל מחוץ לבית עקב ההתנהגות של אימה. "כריס דאג לביטחונה של אווה וביקש ממנה לעזוב" הסביר אחד המקורות, "הוא חשב שהיא לא צריכה לראות את אמא שלה במצב הזה".

דובר של משטרת מחוז ונטורה אמר כי השוטרים הגיבו לקריאה שנתקבלה בתחנה. הם אישרו, כי בעקבות הקריאה הועבר בן אדם לבית חולים פסיכיאטרי, אולם הדגישו כי לא בוצע שום פשע במסגרת האירוע. "נקבע כי היא מהווה איום לעצמה ולאחרים" אמר מקור מרשויות החוק, "למרות שלא נעצרה, הת'ר נאזקה והועברה לאשפוז". 


עם הארוס. "הוא לא רצה שביתה תראה אותה במצב שהייתה"


זה לא המקרה הראשון שבו לוקליר מסתבכת עם החוק: בפברואר האחרון נעצרה בחשד לאלימות במשפחה, בזמן וויכוח שהיה לה עם הייסר. בנוסף, היא נכנסה לגמילה בפעם החמישית בינואר 2017. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE