הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לילה מתוח בגבול ישראל-עזה: 45 רקטות נורו, אחת מהן פגעה סמוך לגן ילדים
השקט הופר הלילה עשרות פעמים עבור תושבי עוטף עזה. כלי טיס של צה"ל ביצע ירי אזהרה סמוך לחולייה ששיגרה בלון תבערה

השמש שזרחה הבוקר (רביעי) על תושבי עוטף עזה לא העירה אותם מלילה שקט ומשינה עמוקה, אלא מלילה של פחד, אזעקות צבע אדום ודאגה רבה. במהלך הלילה נעשו 45 שיגורים מעזה אל ישובי העוטף, מתוכם שבעה פגעו בתוך הישובים. מצה"ל נמסר כי שלוש רקטות נפלו בשטח רצועת עזה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רקטה שנפלה בשטח המועצה האזורית אשכול. צילום: ביטחון אשכול


באירועי הלילה לא נפגע אף אדם, אך נזק נגרם לרכוש. כיפת ברזל יירטה שבע רקטות, ובתגובה לירי הפציץ חיל האוויר הישראלי 25 יעדים של חמאס.

אחת הרקטות נפלה סמוך לגן ילדים באחד הישובים שבמועצה האזורית אשכול. "בשל הסכנה הקיימת בזירות ועד סיום בדיקה וטיפול בזירות הנפילה, משטרת ישראל קוראת לציבור שלא להתקרב למקומות אלו ולאפשר לכוחות המשטרה המקצועיים לסיים את הטיפול בביטחה וללא סיכון לאזרחים", כך נמסר מהמשטרה.

בצה"ל מאשימים את חמאס באירועי הלילה. "ארגון הטרור חמאס הוביל הלילה מתקפת רקטות חמורה לעבר עורף ישראל ומוביל את רצועת עזה ותושביה להתדרדרות והסלמה", נמסר בהודעת דובר צה"ל, "חמאס אחראי לנעשה ברצועה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל".

בינתיים, טרור העפיפונים ממשיך להטריד את תושבי עוטף עזה ואת כוחות הביטחון. בשעות הצהריים (שעון ישראל) הודיע צה"ל כי כלי טיס ביצע ירי בסמוך לחוליה ששיגרה בלוני תבערה בדרום רצועת עזה".


מפת תקיפות צה"ל שפרסם הבוקר דובר צה"ל


אך לא רק בדרום הארץ מופר השקט. במהלך הלילה הושלך מטען חבלה אל עמדה של לוחמי משמר הגבול באזור חברון. מיידה המטען נמלט מהמקום, וכוחות הביטחון פתחו בחקירה לאיתור המחבל ולמעצרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE