הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אגדת WWE הלכה לעולמה
לאון ווייט, המוכר בתור "ויידר", הלך לעולמו בגיל 63 לאחר מאבק ארוך במחלת לב; בנו פרסם הודעה הבוקר ברשתות החברתיות, בה הסביר את נסיבות המוות: "הוא נלחם בצורה חזקה...לצערי, לבו נדם"; רבים בעולם ה-WWE ספדו לו: "תמיד תהיה שעת ויידר"

המתאבק ויידר, או לאון אלן ווייט בשמו האמיתי, הלך לעולמו שלשום בגיל 63, כך הודיע הבוקר (ד') בנו ג'סי, שהסביר את נסיבות המוות: "לפני כחודש, אבי אובחן כחולה בדלקת ריאות. הוא נלחם בצורה חזקה ביותר ורשם התקדמות מרשימה במאבק. לדאבוני, בערב יום שני לבו נדם", כלשון ההודעה. ויידר אובחן כסובל ממחלת לב בשנת 2016, ורופאיו אמרו לו שנותרו לו שנתיים לחיות. בחודש אפריל הודיע המתאבק לשעבר כי הוא מתאושש מניתוח לב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



רבים יכירו את ויידר מהופעות הרבות שלו בסדרות טלוויזיוניות כמו "ילד פוגש עולם", בה גילם את עצמו בתור האבא של אחד מחבריו של הדמות המרכזית. הוא גם שיחק בסדרה "משמר המפרץ" ובסרט "Fist of the North Star". ברשת החברתית טוויטר ספדו לו מכריו וחבריו. "תמיד תהיה שעת ויידר", כתב המתאבק בריאן ג'יימס. בחשבון הרשמי של תאגיד WWE נכתב כי "בצער רב אנו קיבלנו את הבשורה הקשה על פטירתו של לאון ווייט, המוכר יותר בתור ויידר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE