הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמריקן איירליינס: לא נטיס ילדי מהגרים שהופרדו מהוריהם
לחברת התעופה חוזים מול הממשל הפדרלי, אך היום פרסמה הודעה חריפה כנגד המדיניות של הנשיא: "אין לנו כל כוונה להיות מעורבים בהפרדת המשפחות, וגרוע מכך, להרוויח ממנה". עם זאת, החברה לא יכולה לשלול האפשרות שכבר נעשה שימוש במטוסיה. "אנו מקרבים בין משפחות ולא מפרידים ביניהם", נמסר מהחברה

כמו חברות תעופה אמריקאיות רבות, גם לחברת אמריקן איירליינס ישנם חוזים מול הממשל הפדרלי המאפשרים לו לעשות שימוש במטוסיה לצרכים מסוימים. למשל, בעבר החברה "הטיסה פליטים בעבור הממשלה". אך היום (ד') הודיעה החברה כי היא מסרבת לשתף פעולה עם המדיניות החדשה של הנשיא טראמפ, בה מפרידים ילדים מהוריהם בעת הכניסה למדינה באופן לא חוקי. "אין לנו כל כוונה להיות מעורבים בהפרדת המשפחות, וגרוע מכך, להרוויח ממנה. אנו מצפים מהממשלה לציית לבקשה זו, ועל כך אנו מודים", נכתב בהודעה שפרסמה החברה. עוד נמסר כי "מדיניות הפרדת המשפחות אינו מתיישרת עם הערכים של חברתנו, אנו מקרבים בין משפחות ולא מפרידים ביניהם".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת אמריקן איירליינס (צילום: Shutterstock)


החברה מסרה שאין ביכולתה לדעת אם הממשל עשה שימוש במטוסיה, וזאת מכיוון שהממשל אינו צריך לאשר עמה את רשימת הנוסעים, אלא כן מדובר בסיכון ביטחוני, לדוגמה העברת אסירים. עם זאת, החברה ציינה כי תהיה "מאוכזבת מאוד" אם תגלה שאכן נעשה שימוש במטוסיה לצרכים הללו. כזכור, מדיניות הפרדת המשפחות עלתה לסדר היום בימים האחרונים בעקבות התמונות הקשות שהגיעו מהגבול הדרומי, בהם ילדים ישנים עם שמיכות אלומיניום בתוך כלובים. מדובר בחברת התעופה האמריקאית הראשונה שמתייחסת באופן רשמי לסוגייה. דלתא, יונייטד וג'ט בלו סירבו להגיב הן למדיניות והן להודעה של אמריקן איירליינס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE