הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוצאת לשוק? חברת קמפבל צפויה להיות מוצעת למכירה בסוף הקיץ
החברה ביצעה תהליך רכישה ענק בתחילת השנה, שלא צלח והביא לנפילת המניה שלה בחדות. האם הדריקטוריון שלה יחליט על מכירה? עד סוף הקיץ נדע את התשובה

קמפבל סופ, שאמרה בחודש שעבר כי היא בוחנת את כל ההיבטים של התוכניות האסטרטגיות שלה מחוזרת בזמן האחרון על ידי מעוניינים ברכישה. המחזר, קראפט היינץ, מעוניין מאוד לקנות את החברה, וסבור כי הנהלת יצרנית המרקים תתחיל בקרוב בתהליך המכירה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם תקנו אותה תהיה לכם אספקת מרק קבועה. קמפבל סופ (צילום שאטרסטוק)


ככל הנראה דיונים על ההיבטים האסטרטגיים והכלכליים - שיביאו להחלטה למכור או לא, יתקיימו בסוף אוגוסט. לדברי מקורות הנוגעים בדבר, "הם אכן עשויים לשים עצמם למכירה. מדובר או בפיצול החברה, או במכירתה". 

גם גנרל מילס נתפסת כקונה אפשרי לחברה שבבעלותה בולטהאוס פארם, גולד פיש, פפרידג' פארם ופרגו וסוונסון, נכשלה כאשר בחודש מרץ האחרון השלימה רכישה בשווי 6.1 מיליארד דולרים של סניידר לאנס. מניותיה ירדו ב-21 אחוזים בששת החודשים האחרונים, עד לכדי 38.60 דולרים, נכון ליום שישי.

מנכ"לית החברה, דניס מוריסון, פרשה לגמלאות במאי האחרון ונכון לעכשיו עוד לא התמנה אדם במקומה. "לא אעלה השערות בנוגע למה שיתרחש בדיונים האסטרטגיים בקיץ ואנחנו לא מגיבים על שמועות או השערות", הצהיר דובר החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE