הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופי בהחלט: רשת טויס אר אס תיסגר השבוע לצמיתות
רשת הצעצועים הוותיקה תסגור את שעריה לתמיד ביום שישי הקרוב; סניפים אשר ימכרו את כל המלאי ייסגרו עוד קודם לכן, והרשת מרכזת כעת את מאמציה בחיפושים אחר דיירים חלופיים למבנים שהיא נוטשת. חנות הצעצועים תמשיך לפעול במדינות נוספות, אך לא ברור אם באופן קבוע

חודשים ספורים לאחר שהודיעה כי תיאלץ לסגור את כל סניפיה, סופה של רשת טויס אר אס הולך ומתקרב כאשר 200 הסניפים הפעילים האחרונים ייסגרו באופן סופי ביום שישי הקרוב. החברה הכריזה על פשיטת רגל כבר בחודש ספטמבר בשנה שעברה, אך היא קיוותה כי תוכל להתאושש בעזרת חגי דצמבר (חג המולד, חנוכה). מאז, החברה סגרה כ-535 חנויות, אליהן יצטרפו מאתיים הסניפים שייסגרו בעוד חמישה ימים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת טויס אר אס (צילום: Shutterstock)


חרף סגירת הסניפים, החברה תמשיך לפעול במדינות מסוימות, לדוגמה קנדה. כלכלנים מסבירים כי הבעיות הפיננסיות של הרשת לא נובעות אך ורק מנתוני המכירות המדאיגים, אלא גם בשל ההתנהלות הכספית הלא אחראית של החברה. טויס אר אס עברה תהליך של הפרטה לפני כעשור, אך בעקבותיו היא נאלצה להלוות סכומי עתק, שאותם לא הצליחה להחזיר. כעת, הרשת נתבעת ע"י מאות מעובדיה לשעבר, לאחר שלא שילמה פיצויים בהתאם לחוק. כ-31 אלף מעובדי הרשת פוטרו בהתראה של 60 יום, בהתאם לחוק, אך ללא הפיצויים הנדרשים. 


רשת טויס אר אס (צילום: Shutterstock)


מהרשת נמסר כי הסניפים עתידים להיסגר בשישי, אך באם ימכרו את כל המלאי, הסניפים ייסגרו עוד קודם לכן. בינתיים, בטויס אר אס עומלים על מציאת דיירים חלופיים לסניפים הרבים שנטשה. חברת Party City הודיעה היום כי תעשה שימוש בכ-50 מסניפי הרשת לקראת חודש אוקטובר, אז יוקמו חנויות ארעיות לקראת חג ליל כל הקדושים (האלווין).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE