הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שינוי סקס והעיר הגדולה: כך הבן של סינתיה ניקסון, סת', הפך אותה לאמא גאה
לרגל יום הטרנס ה-14, פרסמה כוכבת "סקס והעיר הגדולה" לשעבר פוסט בו היא מודיעה על שינוי המין של בנה בן ה-21. "אני כל כך גאה בו" כתבה הכוכבת, שבימים אלה מתמודדת על ראשות המפלגה הדמוקרטית בניו יורק במירוץ לתפקיד המושל

השחקנית והמועמדת למשרת מושל ניו יורק, סינתיה ניקסון, הודיעה כי בנה הבכור, סמואל ג'וזף מוזס (21), יצא מהארון כטרנסג'נדר. לרגל יום הטרנס ה-14, פרסמה כוכבת "סקס והעיר הגדולה" לשעבר, שגילמה את דמותה של מירנדה הובס, פוסט באינסטגרם בו הודיעה על שינוי המין של בנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סינתיה ובנה, ספ. "אני כל כך גאה בו"


בנה של ניקסון, הידוע בכינויו ספ,  נולד כסמנתה. ספ הוא ילדם המשותף של ניקסון ובן זוגה לשעבר, דני מוזס. יש לשניים ילד נוסף בן 15 ולניקסון יש עוד ילד בן 7, מבת זוגה, כריסטין מרינוני. 

בפוסט פרסמה ניקסון תמונה שלה ושל בנה מיום סיום הלימודים שלו באוניברסיטת שיקגו בחודש שעבר. בפוסט נכתב: "אני כל כך גאה בבן שלי, סמואל ג'וזף מוזס (שנקרא ספ), על כך שסיים את לימודי הקולג' שלו החודש. אני מצדיעה לו ולכל מי שמציין את יום הטרנס". 


עם בת זוגה, כריסטין מרינוני

ניקסון מתמודדת על משרת מושל מדינת ניו יורק, ותנסה לזכות במועמדות המפלגה הדמוקרטית על חשבונו של המושל הנוכחי אנדרו קומו. זה זמן רב שהיא פעילה למען זכויות הלהט"בים והיא מריצה קמפיין ליברלי שתומך בלגליזציה של מריחואנה וחיזוק החינוך הציבורי.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE