הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"את לא יודעת מה קורה אצלנו": קלואי קרדשיאן לא שותקת למעריצה שהעליבה את בן הזוג שלה
מעריצה מאוכזבת פרסמה בטוויטר פוסט נגד קלואי קרדשיאן, לאחר שהחליטה להישאר עם בן זוגה הבוגדני, טריסטן תומפסון, וקראה לו "כלומניק". קרדשיאן לא נשארה חייבת והגיבה בפוסט מרגש

מערכת היחסים של קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון ידעה עליות ומורדות, במיוחד לאחר שטריסטן נתפס בבגידה מספר ימים לפני לידת ביתם המשותפת. אולם השבוע עמד הקשר בין השניים בעוד מבחן- כאשר מעריצה של קרדשיאן כתבה ברשתות החברתיות לעיני כולם עד כמה היא מאוכזבת מכך שהיא נשארה עם טריסטן לאחר הבגידה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרדשיאן ותומפסון. תהליך עצום של בנייה מחדש


"אני אוהבת ומעריצה את קלואי קרדשיאן, אבל מאוכזבת שהיא נשארה עם הכלומניק הזה טריסטן", כתבה משתמשת בשם Queen Persia בטוויטר "היא מטיפה על בטחון עצמי לנשים ואומרת להן לעזוב את בן הזוג כשצריך, אבל כשמדובר בה היא לא עוזבת, היא צבועה".

קרדשיאן לא נשארה חייבת והגיבה "לא בדיוק, Queen Persia. את לא יודעת מה קורה אצלנו, בבית שלנו, ועד כמה אנחנו נמצאים בתהליך עצום של בנייה מחדש. אני גאה בעוצמה האישית שלי. אני מעריכה את הדעה שלך ומקווה שהיא תקפה לכל מי שנמצא בסיטואציה דומה לשלי".


ההתכתבות בין קרדשיאן לבין המעריצה המאוכזבת


כזכור, מספר ימים לפני לידת ביתם של קרדשיאן ותומפסון, תרו, פורסם בכלי התקשורת השונים וידאו בו נצפה טריסטן מתנשק אישה זרה ונכנס איתה לחדר בבית מלון. הפרסום עורר סערה בקרב מעריצי קרדשיאן, אולם היא החליטה להמשיך בקשר ולנסות לבנות מחדש את מערכת היחסים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE