הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חם על הירח: האסטרונאוט באז אולדרין תובע את ילדיו בטענה שגנבו ממנו חצי מיליון דולר ושיבשו את חייו
האדם השני שהלך על הירח הגיש תביעה נגד ילדיו, בטענה שהם מנצלים את מורשתו למטרותיהם. השניים ביקשו משמורת על אביהם, בטענה שהוא סובל מאלצהיימר ודמנציה

האסטרונאוט באז אולדרין, האדם השני שדרך על הירח, תובע שניים מילדיו, את בנו אנדרו ובתו ג'ניס, ושותפה עסקית שלהם, כריסטינה קורפ, שהייתה מנהלת בחברה ובקרן על שם אולדרין, ופוטרה. אולדרין (88) טען כי ילדיו השתמשו במורשתו ובכספי חברה וקרן ללא מטרות רווח על שמו למטרותיהם האישיות. לדברי אולדרין, הם גם הציגו אותו באופן כוזב כחולה בדמנציה ובאלצהיימר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אולדרין. טוען כי בנו גנב ממנו חצי מיליון דולר בשנתיים האחרונות. צילום: ניצן זוהר, דוברות הטכניון


בכתב התביעה, שהוגש בפלורידה, מייחס אסטרונאוט העבר לילדיו האשמות של ניצול אדם מבוגר, הונאה והוצאת דיבה. אולדרין טוען כי בנו אנדרו גנב ממנו קרוב לחצי מיליון דולר בשנתיים האחרונות. לדבריו, ילדיו, שנולדו לו מנישואיו הראשונים, אסרו עליו להינשא מחדש וחיבלו בכל הקשרים הרומנטיים שניהל. 


ילדיו של אולדרין מצידם, מכחישים את ההאשמות. בהצהרה מטעמם נמסר כי "התאכזבו עמוקות מהתביעה הבלתי צודקת נגדנו ונגד הקרן שבנינו יחד כמשפחה, כדי להמשיך את המורשת של אבינו לדורות הבאים". לדבריהם, צד שלישי, ששמו לא צוין, אחראי לתביעה. לדבריהם אותו צד שלישי אחראי גם לציוץ בחשבון הטוויטר של אולדרין בו נמסר על פיטוריה של קורפ. 


אולדרין על הירח. "לא חושב שאני צריך להיות תחת משמורת". צילום: מתוך ויקיפדיה


בבקשה לקבלת משמורת משותפת על אביהם, טענו השניים כי אולדרין סובל מ"נסיגה קוגניטיבית". מנגד, אולדרין הודיע כי הוא עובר השבוע הערכת כשירות, ואמר ל"וול סטריט ג'ורנל"  בשבוע שעבר: "אף אחד לא חושב שאני צריך להיות תחת משמורת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE