הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משרד המשפטים אישר: דיסני תוכל לרכוש את פוקס
באם תסכים למכור 22 ערוצי ספורט מקומיים, תוכל דיסני להשלים את העסקה המוערכת ב-71 מיליארד דולר; בין הנכסים שיירכשו: אולפני סדרות וסרטים, ערוצים ותמלוגים של "משפחת סימפסון". מניותיהן של דיסני ופוקס זינקו מאז שעות הבוקר

חברת וולט דיסני תוכל לרכוש את רוב נכסי Twenty-First Century Fox בעבור 71.3 מיליארד דולר, בתנאי שהיא תמכור 22 ערוצי ספורט מקומיים, כך הודיע הבוקר משרד המשפטים. כתוצאה מהבשורות החיוביות, מנייתן של דיסני ופוקס רשמו בשעות האחרונות עליות: דיסני נסחרת בעבור 105.46 דולר לאחר עלייה של 1.15% ואילו פוקס נסחרת בעבור 48.49 לאחר עלייה של 1.7%.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אולפני פוקס (צילום: Shutterstock)


מדובר בניצחון עצום בעבור דיסני, שכן החשש היה שמשרד המשפטים לא יאשר את המכירה, דבר שיוביל את חברת קומקאסט לחזור לתמונה. כזכור, קומקאסט הציעה תחילה כ-65 מיליארד דולר בעבור פוקס, אך בסופו של דבר דיסני הציעה סכום גבוה יותר. חברת דיסני תקבל את כל אימפריית התקשורת שבנה רופרט מרדוך, לרבות אולפני הטלוויזיה והסרטים של פוקס, ערוצים כמו FX והזכויות עבור סדרות מצליחות כמו "משפחת סימפסון". מחיר הרכישה מתורגם ל-38 דולר בעבור מנייה, כ-10 דולר יותר ממה שהציעה דיסני לפני כחצי שנה ו-3 דולר יותר מהצעתה של קומקאסט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE