הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה במיזורי: בן 3 שיחק באקדח וירה בעצמו
אנתוני לאטורה קם אתמול בבוקר מוקדם והסתובב ברחבי הבית, שם מצא אקדח בתוך המכונית המשפחתית; המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, אך ממתינה לתוצאות נתיחת הגופה: "נראה שמדובר בתאונה טרגית", אמר מפקד המשטרה. האקדח נרכש באופן חוקי ע"י אב המשפחה

ילד בן 3 התעורר מוקדם בבוקר יום שלישי וירה לעצמו בראש בטעות, כך טוענת המשטרה בעיירה מונט (מיזורי), הממוקמת כ-150 מייל דרומית לעיר קנזס סיטי. אל מוקד החירום 911 התקבלה שיחה בשעה 6:06 בבוקר, וכוחות ההצלה מצאו בבית את אנותני לאטורה עם ירייה בודדת לראשו. חרף הטיפול הראשוני, לא נותרה ברירה אלא לקבוע את מותו של הילד הקטן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


ג'ורג' דאוד, מפקד המשטרה בעיירה, מסר שהחקירה בעניין החלה וכעת ממתינה המשטרה לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות כדי לקבוע סופית שמדובר בתאונה טרגית. "נראה שמדובר בתאונה, אבל לא נוכל לדעת באופן וודאי עד אשר יתקבלו תוצאות הנתיחה", אמר דאוד. על פי החשד, האקדח נמצא בדלת הנוסע של מכונית המשפחה, שלא הייתה נעולה. מעבר לכך, המשטרה בודקת מדוע הושארה מחסנית תחמושת בתוך האקדח וכיצד הצליח הילד להגיע מחדרו עד לחנייה המקורה בה חנתה המכונית. 


זירת האירוע, אתמול (צילום: משטרת מונט)


דאוד אף ציין כי מי שמצא את גופתו של הילד היה אביו, אך הוא סירב לפרט אם ההורים התעוררו מקול הנפץ של הירייה. האקדח עצמו שייך לאב המשפחה והוא נרכש באופן חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE