הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
2 במחיר 1: אחד הקונצרטים המרגשים של הקיץ מגיע לסן פרנסיסקו ואיתו רוד סטיוארט וסינדי לאופר
שני ענקי המוסיקה יעלו על במה אחת, בקונצרט משותף שמהווה חלק מסיבוב הופעות הקיץ שהם מקיימים בצפון אמריקה

ה-29 באוגוסט צפוי להיות תאריך מרגש במיוחד, עבור מי שיזכו להגיע לאמפיתאטרון Shoreline, שעל קו החוף של סן פרנסיסקו. מדובר בערב בו יעלו שני ענקים על במת המתחם ויגרמו לקהל לרחף מרוב עונג. רוד סטיוארט וסינדי לאופר יופיעו יחד בקונצרט פופ קלאסי והקהל ייהנה משני אייקונים בכרטיס אחד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברים משכבר הימים, סטיוארט ולאופר

סטיוארט החליט לחבור שוב לקולגה שלו וסנסציית הרוק, הלא היא לאופר האגדית, לסיבוב הופעות קיץ בצפון אמריקה, שיכלול 22 קונצרטים משותפים. סטיוארט ולאופר נחשבים לשניים מוותיקי סצנת מוסיקת הפופ הבינלאומית, כשהם עדיין בחזית הבמה, מתמודדים עם כל הטרנדים החולים וממציאים את עצמם מחדש בכל פעם.

לאחר שהופיעו יחד לראשונה, בשנת 1985, הפכו השניים לחברים טובים ושמרו על קשר עד היום. במהלך סיבוב ההופעות הם יבצעו מספר דואטים לצד להיטי הסולו הידועים של כל אחד מהם.

מימיו הראשונים בהרכב הרוק The Faces, פילס סטיוארט את דרכו באמצעות מוסיקת הדיסקו, הגל החדש וה-American Songbook, כשהוא משאיר מאחור קטלוג של שירים קלאסיים, בהם גם “Maggie May”, “Do You Think I’m Sexy”, “Sailing” ו-“You Wear It Well”.

שניים במחיר אחד, הקונצרט המשותף של לאופר וסטיוארט

בשנות ה-80, פרצה לאופר הישר אל סצנת מוסיקת הפופ, עם המראה הצבעוני שלה ועם הסאונד הייחודי שאי אפשר לפספס ב-“Girls Just Wanna Have Fun”. לאחרונה, הקריירה שלה מתקדמת בכיוון תאטרו-מוסיקלי חדש, עם הופעתה במחזמר “Kinky Boots”, בברודווי. עבור תפקידה במחזמר זכתה לאופר בפרס טוני.

מחיר: החל מ-22 דולר.
כתובת: Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043
אתר: www.san-francisco-theater.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE