הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מותג בירה עולמי יפתח מפעל בארה"ב
חברת המשקאות "דיאג'יו" המייצרת את בירה גינס, תפתח את המפעל בעיר בולטימור בראשית חודש אוגוסט, מתוך תקווה כי מבקרים רבים יגיעו לסייר במקום, לאכול במסעדה או לבלות בפאב; "שוק הבירות בארה"ב הוא ככל הנראה הדינמי בעולם", מסרה החברה

חברת בירה גינס, השייכת לענקית המשקאות הבריטית "דיאג'יו", תיפתח מפעל בעיר בולטימור בראשית חודש אוגוסט. מדובר בפעם הראשונה שהבירה תיוצר בארה"ב מאז שנת 1954, וראשי החברה מקווים למשוך מבקרים רבים, שכן יופעלו במקום מסעדה ופאב. "שוק הבירות בארצות הברית הוא ככל הנראה הדינמי ביותר בעולם, ואנחנו רוצים להיות קרובים יותר לאקשן", כתבה החברה בהודעה שפורסמה באתרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בירה גינס (צילום: Shutterstock)


"פתיחת מבשלה בארה"ב תסייע לנו להבין ולהגיב לשוק האמריקאי. מעבר לכך, נצמצם את הזמן בין ייצור הבירה להגשתה", כלשון ההודעה. החברה, שנוסדה בשנת 1759 בדבלין, סובלת בשנים האחרונות מירידה גדולה במכירות מוצריה בארה"ב, וזאת מכיוון שכיום קיימות יותר מבשלות מקומיות. רוברט אוטנסטיין, אנליסט בכיר בתחום המזון והשתייה, טוען כי זו הדרך של גינס לכבוש את לבם של צעירי ארה"ב שאולי אינם מכירים את המותג המפורסם שלהם. "הכל קשור למיתוג. גינס תהפוך לרלוונטית בעבור דור ה-Y", אמר אוטנסטיין. 


מפעל החברה בדבלין (צילום: Shutterstock)


כאמור, המפעל החדש ייפתח בעיר בולטימור (מרילנד) ב-3 באוגוסט, והוא ייקרא "The Guinness Open Gate Brewery & Barrel House" ויתפרס על פני שטח של 62 אקר. מעבר לציפייה שהמקום ימשוך מבקרים רבים, המפעל גם יספק כ-160 מקומות עבודה, הן במבשלה עצמה והן במרכז המבקרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE