הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דגם חדש לקרייזלר צ'לנג'ר מזכיר את הדמון המפורסמת
צ'לנג'ר SRT הלקט רדאיי, יועבר לייצור המוני ויוצע בהמשך השנה בעלות של כ-70 אלף דולר כלי הרכב שהוצג במתקן המחקר והפיתוח של קרייזלר יכול להגיע למהירות של יותר מ-200 מייל בשעה ובתנאים מסוימים לצרוך דלק באופן קיצוני במיוחד

תאגיד פיאט-קרייזלר חשף אתמול (חמישי) את הדגם החדש של דודג' צ'לנג'ר SRT ה-"לקט רדאיי", שיכול להגיע למהירות של 203 מייל לשעה עם 797 כוחות סוס. הדגם החדש נוצר כהשאראה מן דגם הדמון הקלאסי של החברה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדגם החדש. צילום: קימברלי פ. מיטשל, Detroit Free Press

הצ'לנג'ר SRT החדשה הוצגה אתמול (חמישי) בתערוכת הדגמים שהתקיימה במרכז המחקר והפיתוח של קרייזלר בצ'לסי, מישיגן. על פי החברה, הדגם החדש יכיל גרסה משופרת של מנוע בעל שמונת הצילינדרים שהיה בדגם הדמון שייצורו המוגבל הסתיים לאחרונה. לדמון, אחת המכוניות החזקות ביותר שאי פעם יוצרו, היה מנוע בעל 840 כוחות סוס.

מפיאט קרייזלר נמסר שלדגם הלקט רדאיי החדש מומנט סיבוב של 707 פאונד/רגל, ומנוע 8V בנפח 6.2 ליטר. לרכב שמונה הילוכים והוא יכול להגיע מ-0 ל-60 מייל לשעה בתוך 3.4 שניות. צריכת הדלק שלו תלוית תנאי נסיעה, אך הוא עשוי לגמוע מיכל דלק בתוך 11 דקות.

מחיר הדגם טרם נקבע אך לדברי סטיב ביהם, ראש מחלקת רכבי נוסעים בפיאט-קרייזלר בארצות הברית, הוא צפוי לנוע סביב 70 אלף דולרים. בשונה מהדמון, ההלקטט רדאיי החדש ייוצר להמונים ולא בייצור מוגבל וצפוי להיות משווק ברבע האחרון של השנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE