הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיות ומכוניות: בוואקו, טקסס, מתכננים יריד בו תמצאו את הקשר בין הגה של מוסטנג לבין זנב של לברדור
יריד המכוניות הזה לא דומה לאחרים. הוא מתקיים בשיתוף פעולה עם האגודה למען זכויות בעלי החיים ומציע למבקרים להתרשם מדגמי מכוניות שלא רואים כל יום ולפגוש בעלי חיים שמחפשים בית חם ומשפחה אוהבת

ב-14 ביולי, מהשעה 11 בבוקר עד 4 אחר הצהריים, יתקיים יריד מכוניות קלאסיות מיוחד במינו בעיר וואקו, שבטקסס. היריד, Summer Car Show & Adoption Day ה-HSCTx, יתקיים בשיתוף פעולה עם האגודה למען זכויות בעלי החיים של העיר, והוא יאפשר למשתתפים חוויה יוצאת דופן מלאה בכיף ובמפגשים עם חיות שמחפשות בית חם ומשפחה אוהבת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יריד מכוניות יוצא דופן, שמאפשר מפגשים עם בעלי חיים שמחפשים בית חם

ביריד יוצגו מכוניות קלאסיות ושחזורים עכשוויים של מכוניות קלאסיות. לצד הדגמים הנוסטלגיים, יוצגו גם רכבים מודרניים, בהם רכבים מייבוא, מייצור מקומי, משאיות, מכוניות שהורדו מהכביש, מכוניות יוקרה ועוד כלי רכב מיוחדים שלא רואים בכל מקום.

במתחם היריד יפעלו ביתני אוכל, פינות מלאכה והפעלות לילדים, מתקנים מתנפחים ועוד.

הכניסה ליריד חופשית ובחסות האגודה למען כלבים וחתולים של מרכז טקסס. כולם מוזמנים להשתתף, ליהנות ולתמוך. האגודה פועלת ללא מטרות רווח לשם הגנה על חיי בעלי החיים שבמקלט. האגודה מספקת הזדמנויות לאימוץ, הצלה ואומנה לבעלי החיים חסרי הבית במתחם המקלט. כמו כן, היא מקיימת פעילויות לשם העלאת המודעות ולחינוך קהילתי לבעלות אחראית על חיות מחמד.

 היריד יתקיים בשיתוף עם האגודה למען זכויות בעלי החיים של העיר וואקו, טקסס

מחיר ההשתתפות למציגים עומד על 20 דולר לרכב.

כתובת: 2032 Circle Road, Waco TX 76706
טלפון: 254-750-7086 או 254-750-7095

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE